ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
טעות קטלנית

ילד בן 8 ירה באחיו בן 6: האב עומד לדין

תושב ארה"ב נעצר והואשם ברצח לאחר שבנו בן ה-8 ירה והרג את אחיו הקטן, בן ה-6, באמצעות אקדח שנמצא על רצפת חדר השינה בתוך ביתם. המשטרה מסרה כי שבעה ילדים התגוררו בבית

ילד בן 8 ירה באחיו בן 6: האב עומד לדין
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

דונטה פטרסון, בן 29, תושב בסטון מאונטיין, שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב, הואשם ברצח, והחזקת מריחואנה, לאחר שבנו הגדול, בן ה-8, ירה באחיו הקטן בן 6. הילד השתמש ברובה AR-15 ועל פי המשטרה מדובר בתאונה. השכן סיפר כי בבית שהו שבעה ילדים וכי האב והדוד של הילדים היו בקומה התחתונה של הבית בזמן האירוע. לפי המשטרה, הילד בן ה-6 נורה בפיו, ושהאב והדוד לקחו את הילד לבית החולים, שם נקבע מותו.

אחד השכנים סיפר ל'דיילי מייל', כי האקדח ששימש לירי היה לכאורה טעון ועל הרצפה ליד המיטה בחדר שינה בקומה העליונה כאשר בן ה-8 מצא אותו וירה באחיו. פטרסון אישר כי הנשק הוא שלו וכי הילדים מצאו אותו על רצפת חדר השינה, כך מסרה המשטרה.

ממשטרת המחוז נמסר כי החקירה נמשכת וכי כל הדיירים בבית נחקרו. הרשויות אישרו כי בבית מתגוררים שבעה ילדים וארבעה מבוגרים. שכנה נוספת, אנט ברבר, בת 62, שמתגוררת בשכונה יותר מ-20 שנה, סיפרה ל'דיילי מייל' שהיא חזרה הביתה למראה ניידות משטרה, מסוקים של חברת חדשות וה-FBI, ונאמר לה על ידי בלש משטרה כי הילד נורה בבית שכנתה.

"זה שובר לב ולבי עם המשפחה", אמרה ברבר. "זו אובדן כל כך טרגי. זה כואב לי מאוד בלב". היא הוסיפה כי "כולם שיחקו עם הנכד שלה בחצר האחורית שלה", אמרה.

ברבר הוסיפה כי המשפחה מתגורר בבית פחות משנה, ושמעה גם שהילד הבכור מצא את האקדח וירה בפיו של אחיו הצעיר ממנו.

הרשעה ברצח רצח מחריד ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד