ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
קומדיה פוליטית

בסעודיה לגלגו על ביידן: זקן שכחן שנרדם באמצע נאום

הטלוויזיה הסעודית לעגה לנשים ארה"ב ג'ו ביידן כזקן שכחן שנרדם על הפודיום, ולפתע משוטט, וצריך להיעזר בדמות סגניתו קמאלה האריס. תוכנית הטלוויזיה מופקת על ידי תחנת טלוויזיה בבעלות ממשלת סעודיה

בסעודיה לגלגו על ביידן: זקן שכחן שנרדם באמצע נאום
הנשיא ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

הסעודים התחילו לצחוק על ג'ו ביידן עם מערכון בטלוויזיה שמציג אותו כשכחן, מבולבל, ומשוטט באמצע נאום. המערכון מגיע מהתוכנית 'סטודיו 22', וכולל את סגנית הנשיא קמאלה האריס בגילומו של גבר שהתחפש לאשה, וצריך להדריך את ביידן אל הפודיום ולעזור לו כשהוא מאבד את קו המחשבה שלו.

בקטע של דקה אחת לגלוג, ביידן נודד מהבמה, שוכח את שמו של הנשיא הרוסי, נרדם באמצע המשפט וקורא לסגנית הנשיא שלו 'הגברת הראשונה'. "תקשיב לי", אומר הנשיא. "יש לי מסר מאוד חשוב בשבילך. ההודעה היא" ואז הוא כביכול נרדם.

"אנחנו הולכים לדבר על המשבר באפריקה", אומר ביידן. האריס צריכה לתקן אותו שוב, ולהחזיר אותו למסלול לדון על רוסיה. המערכון מסתיים כשקמאלה האריס מחזיקה את ג'ו ביידן ישן ודורשת מהקהל למחוא כפיים לנשיא שלו.

לביידן יש היסטוריה ארוכה של טעויות מילוליות, שבהן נראה לפעמים שהוא מאבד את אמצע המשפט, ולעתים קרובות לא זוכר לא נכון שמות של אנשים חשובים. זה הוביל לשאלות לגבי החדות הנפשית של נשיא ארה"ב, שימלאו לו 80 בהמשך השנה בנובמבר.

התוכנית 'סטודיו 22' משודרת בבעלות ממשלת סעודיה במדינה שבה התקשורת מצונזרת מאוד ונשלטת על ידי הממשלה, מה שמרמז שההצגה היא יותר מסתם סאטירה. בשבועות האחרונים הסעודים זועמים מאד על ארה"ב, שלא נותנת להם גיבוי מול המורדים הח'ותים.

סעודיה ג'ו ביידן נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד