ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"אנחנו לפני בחירות"

כהנא תקף - רוטמן לא נשאר חייב: "זה הבוס שלך בנט"

על רקע המהומות בהר הבית ובדרכים לכותל המערבי שמדירים את רגליהם של עולי הרגל, עימות בין המפלגות הדתיות לאומיות. השר כהנא עקץ את חכ"י 'הציונות הדתית' וחטף בחזרה

כהנא תקף - רוטמן לא נשאר חייב: "זה הבוס שלך בנט"
בצלאל סמוטריץ/מתן כהנא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע המהומות בהר הבית, ורגימת אוטובוסים של 'אגד' שהיו בדרכם להתפלל בכותל המערבי באבנים, השר לשירותי דת, מתן כהנא מ'ימינה' וחבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' התעמתו בטוויטר, סביב אוזלת ידה של הממשלה בכל הנוגע להגנה על המתפללים. רוטמן לא נשאר חייב.

לאחר מהומות בהר הבית, ומתפללים רבים שהותקפו בדרכם לכותל המערבי כאשר לפחות 13 נפצעו, חברי מפלגת 'הציונות הדתית' תקפו את הממשלה והעומד בראשה. בתגובה השר מתן כהנא תקף את הציונות הדתית בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: ‏"כשבן גביר, סמוטריץ', סטרוק ורוטמן יהיו בקואליציה, לא תאמינו איך הם ילחמו. אחרי רקטה אחת יתחיל מבצע קרקעי בעזה. אחרי פיגוע אחד יהיה "חומת מגן" באום אל פאחם, ועל הריסת מבנה בחומש יפילו את הממשלה. ממש כמו שהיה כשהם היו בקואליציה".

ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' לא נשאר חייב, וענה לו: "‏‎וואלה צודק, באמת כשישבתי בקואליציה, כחבר קבינט וכשר בכיר היו טילים מעזה, פיגועים, אובדן משילות, וביטולי חוקים על ידי בג"ץ. אה, וואלה, זה לא אני, זה הבוס שלך, בנט. זה שעכשיו מתבכיין ומיילל על המחדלים שהיו במשמרת שלו בעשור האחרון. נדבקת מעמר בר לב בשיטיון טוויטר. רפואה שלמה".

חבר כנסת שמחה רוטמן הוסיף ואמר ל'בחדרי חרדים': "מפלגת ימינה יודעת שהיא לפני בחירות, והיא מנסה עדיין להתמודד ומקווה לעבור את אחוז החסימה, אז הם תוקפים את הציונות הדתית, המלחמה שלהם היא מול הציונות הדתית, הם לא מצליחים בממשלה ובכנסת אז הם תוקפים אותנו".

מתן כהנא שמחה רוטמן מפלגת הציונות הדתית מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד