ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מאיים להגיב

נשיא איראן: "נפגע בלב המשטר הציוני"

נשיא איראן איברהים ראיסי איים כי צבא איראן "יפגע בליבה של ישראל - אם היא תעשה כל צעד נגד ארצו, אנחנו עוקבים אחרי כל אחת מהמדינות שביצעו נורמליזציה עם ישראל" אמר ראיסי בתרגיל צבאי שקיים היום צבא איראן

נשיא איראן: "נפגע בלב המשטר הציוני"
אבראהים ראיסי צילום: סוכנות הידיעות האיראנית IRNA

נשיא איראן, אבראהים ראיסי, משגר הבוקר (שני) איום לעבר ישראל ואומר כי "הכוחות המזוינים של איראן יכוונו אל לב ישראל, אם המשטר הציוני ינקוט אפילו בצעד הקטן ביותר נגד המדינה שלנו". בנאום במהלך מצעד צבאי הוסיף ראיסי כי אם ישראל מבקשת לנרמל את יחסיה עם מדינות אזוריות, שתדע כי איראן עוקבת אחר מעשיה בקפידה.

בנוסף, ראיסי התייחס להשפעת הסנקציות האמריקניות על כוחה הצבאי של ארצו ואמר: "הצבא הצליח בשנים האחרונות להתמודד היטב עם הסנקציות. התעשיות הביטחוניות שלנו השתפרו והשגנו התקדמות אדירה בתחום החימוש והטכנולוגיה". 

בנוסף לדבריו של הנשיא, ארגון משמרות המהפכה פרסם היום הצהרה המתייחסת למתיחות הגדולה במזרח ירושלים שצוטטה ברשת החדשות הלבנונית "אל-מיאדין", המזוהה עם הציר האיראני. בהצהרה נכתב: "נמשיך את התמיכה שלנו במוג'הידין הנלחמים למען מסגד אל-אקצא. חילול קדושתו של המסגד בחודש הרמדאן על ידי ישראל תהפוך לסיוט של הציונים".

לפני כשבועיים התייחס מפקד חיל האוויר היוצא, האלוף עמיקם נורקין, לאפשרות של תקיפה באיראן. בריאיון לחדשות הערב ב'כאן 11' אמר נורקין: "אנחנו כל הזמן מציגים מה נוכל לעשות, לא רק באיראן, בכל הזירות. ואנחנו עומדים גם על מה לא נוכל לעשות. בהתאם לתשובות שאנחנו נותנים מתקבלות החלטות במדינת ישראל. לכן אני נדרש לתת תשובות מדויקות, מהימנות, רק על מה שמסוגלים".

 

נשיא איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד