ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"זה היה סיוט"

הטיסה מישראל נדחתה והנוסעים נחתו 300 קילומטרים מהיעד

טיסה מישראל שהייתה אמורה לנחות בלונדון הסתיימה בשדה תעופה מרוחק. צוות המטוס הבין שאין אפשרות לנחות בנמל התעופה גטוויק שבלונדון והמטוס הועבר לנחיתה בדונקסטר, מרחק של כ-300 קילומטרים מלונדון

הטיסה מישראל נדחתה והנוסעים נחתו 300 קילומטרים מהיעד
אילוסטרציה צילום: pexels

יותר מ-100 נוסעים שהמריאו אתמול (שני) מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה גטוויק שבלונדון עם חברת התעופה 'וויז אייר' מצאו את עצמם בדרמה לילית. הטיסה התעכבה במשך כשלוש שעות בנמל התעופה בן גוריון, מה שגרם לכך שאיבדה את האפשרות לנחות בנמל התעופה המיועד בלונדון.

צוות המטוס הבין שאין אפשרות לנחות בנמל התעופה גטוויק שבלונדון והמטוס הועבר לנחיתה בדונקסטר, מרחק של כ-300 קילומטרים מלונדון, מרחק שדומה לזה שבין תל אביב לאילת. לקראת הנחיתה, נאמר לנוסעים הישראלים שלאחר הנחיתה בדונקסטר הם יטופלו ויועברו על ידי הצוותים המקומיים ללונדון, אך בפועל המתינה להם הפתעה לא נעימה. כך דווח שמעון יעיש ב'ישראל היום'.

נוסע ישראלי שהיה על הטיסה סיפר ל'ישראל היום', כי "זה היה סיוט, מזל שהיה לנו אחד את השני. היו שם משפחות, אנשים מבוגרים, ילדים, זה היה נורא. לא היה עם מי לדבר, הצוותים שם הבטיחו שיטפלו בנו אבל הם נעלמו כלא היו מיד לאחר הנחיתה. נטשו אותנו בנמל התעופה, זה היה הצוות של וויז אייר. הקברניט הבטיח הסעות מאורגנות חזרה ללונדון מה שכמובן לא קרה, היו כאלה ששילמו הרבה מאוד כסף למוניות, היו כאלה שנסעו ברכבת והגיעו רק בשעות הבוקר המאוחרות ללונדון".

על פי הדיווח, הנוסעים הקימו קבוצת ווצאפ משותפת בה חברים כבר כמה עשרות ממי שהיו על המטוס. שם נכתב: "זרקו אותנו במרחק של מאות קילומטרים מהיעד, באמצע הלילה, עם ילדים קטנים ובלי מענה. מעולם לא נתקלנו באירוע חריג שכזה, איך זורקים נוסעים בשום מקום באמצע הלילה?".

מחברת התעופה וויז אייר עדיין לא נמסרה תגובה.

לונדון עיכוב בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד