ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
משגר איום

גנץ על הירי לדרום: "ארגוני הטרור ייפגעו קשות"

שר הביטחון גנץ בסיור ביהודה ושומרון: "אם ראשי החמאס יחליטו לפגוע ביציבות - המהלכים שעשינו לפיתוח הכלכלה בעזה – יחזרו לאחור" | עוד אמר שר הביטחון: "לא נאפשר לטרוריסטים ופרובוקטורים לפגוע במקומות הקדושים"

גנץ על הירי לדרום: "ארגוני הטרור ייפגעו קשות"
גנץ בסיור ביהודה ושומרון צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שלישי) ביחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, ביחד עם מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן, ובמעבר שער אפרים ביחד עם ראש רשות המעברים במשרד הביטחון, ארז צידון.

במהלך הסיור במעבר שער אפרים, קיים שר הביטחון ישיבת עבודה בנוגע להרחבת פעילות המעברים וביקר במעבר הסחורות במקום. בסיור בימ"ס מג"ב איו"ש, קיבל שר הביטחון סקירה על פעילות מג"ב באיו"ש, צפה בתצוגת יכולות, וקיים שיח עם הלוחמים.

שר הביטחון אמר בסיום הביקור: "אני מסיים ביקור בימ"ס איו"ש, ביחד עם מפקד מג"ב, והלוחמים שפועלים מסביב לשעון. שיתוף הפעולה המצוין בין צה"ל למג"ב, וכלל גופי הביטחון הוא מרכיב קריטי ביכולת של מדינת ישראל לספק לאזרחיה ביטחון – ואנחנו נמשיך להדק ולחזק אותו. גם עכשיו, כלל הכוחות פרוסים בגזרות השונות – בכדי לשמור על אזרחי ישראל ולאפשר את חופש הפולחן".

"כפי שאמרתי גם למנהיגים ממדינות האזור, אנו שומרים גם על הסטטוס קוו בהר הבית – ולא נאפשר לטרוריסטים או פרובוקטורים לפגוע במקומות הקדושים. אתמול תקף צה"ל בעזה בעקבות ירי לשטח ישראל, שלו אחראים ראשי החמאס. צה"ל מוכן עם מגוון רחב של אמצעים ומטרות – כדי להבטיח שהשקט והיציבות ימשכו".

אם ימשכו ההסתה והירי – ארגוני הטרור יפגעו קשות, וכך גם תושבי עזה, שנהנים כרגע ממהלכים שעשינו לפיתוח הכלכלה ומעבודה בישראל. אלו מהלכים שנרחיב אם תימשך היציבות או שיחזרו לאחור, אם ראשי החמאס יחליטו לפגוע בה".

בני גנץ רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד