כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נוקיה או סמסונג?

צפו: הסמארטפון שהציל את חיי החייל

לכל כדור יש כתובת: טלפון נייד הציל את חייו של חייל אוקראיני כשמנע מכדור לחדור אליו |החייל סיפר על הרגע המדהים בו חייו ניצלו על ידי הטלפון הנייד שלו | צפו

צפו: הסמארטפון שהציל את חיי החייל
הפלאפון שחטף את הכדור צילום: צילום מסך

נס הסמארטפון: טלפון נייד הציל את חייו של חייל אוקראיני כשמנע מכדור להרוג אותו. החייל היה בתעלות בזמן שירי וטילים השתוללו מעליו בקו החזית של אוקראינה.

בתקרית הדרמטית נשמע ירי בקרבת מקום על ידי כוחות רוסיים. ה'דיילי מירור' מדווח, כי "זה אמור להיות סיפור מציל חיים לדורות הבאים של האוקראינים", אגדות מספרות על חיילים שניצלו על ידי ספרים או מטבעות בכיסם. אבל הצלת חיים על ידי טלפון נייד זה עידן דיגיטלי חדש. על פי ההערכות, כוחות רוסים ירו את התחמושת, אך אין פירוט באיזה סוג טלפון השתמש הלוחם.

לא ניתן לראות את סוג המכשיר, אך רבים ברשתות החברתיות חושבים שהחייל ניצל על ידי נייד מחברת סמסונג. אחד מהם כתב: "אין סיכוי שסמארטפון עם שכבה דקה של פלדה יכולים לעצור פגיעה ישירה. גולשים אחרים התלוצצו כי רק מכשיר נוקיה ישן יכול למנוע מכדור להיכנס. גולש נוסף כתב: "יש לי חצי לירה בריטית שהצילה את חייו של סבא רבא שלי מכדור צלף, בלי הפרוטה הזו בכיס לא הייתי מקליד עכשיו".

מלחמת אוקראינה רוסיה סמארטפון כדור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד