י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במעמד הקבלת פני רבו

נשיא המועצת על הממשלה: "אחת חזרה בתשובה"

אלפים השתתפו במעמד עלייה לרגל והקבלת פני רבו לנשיא מועצת חכמי התורה בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל, ראשי ישיבות, דיינים, רבני ערים, אישי ציבור, חברי הכנסת, ונציגי ש״ס מכל הארץ • במשא המרכזי ריתק  הגר"ש כהן את האלפים בעניין האמונה שהיא יסוד ועיקר חג הפסח ואף התייחס לפרישת סילמן מהממשלה: "הממשלה הזו מסכנה, אחת חזרה בתשובה ברוך השם. גם אם תחזיר אחד שתיים, זהו, נפלה הממשלה. אני מתפלל לקב"ה, רבונו של עולם או שתפיל אותם או שתחזיר אותם בתשובה".

נשיא המועצת על הממשלה: "אחת חזרה בתשובה"
הקבלת פני רבו אצל הגר"ש כהן צילום: יעקב כהן

מעמד אלפים להקבלת פני רבו ברגל התקיים אמש, ג' דחול המועד פסח בשכונת רמות בירושלים בסמוך למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן. במעמד נשאו דברים מרנן ורבנן גדולי ישראל שציינו את הזכות הגדולה שזכינו בדורנו להקביל את פני הכהן הגדול הגר"ש כהן. 

את המשא המרכזי נשא הגר"ש כהן במשך דקות ארוכות בשיחת חיזוק בעניין תכלית האמונה של האדם שהיא יסוד ועיקר חג הפסח וליל הסדר.

בדבריו אמר נשיא המועצת "רק ע"י האמונה אפשר לקיים מצוות ושמחת בחגך, יש כ"כ הרבה יסורים, אבל אדם שמאמין באמת יכול לברך בשמחה הטוב והמטיב".

בסיום דבריו התייחס לממשלה ופרישתה של ח"כ עידית סילמן: "הממשלה הזו מסכנה, אחת חזרה בתשובה ב"ה, אני מתפלל לקב"ה, רבונו של עולם או שתפיל אותם או שתחזיר אותם בתשובה, גם אם תחזיר אחד, שתיים, זהו, נפלה הממשלה, אני תמיד מתפלל עליהם שיותר טוב שהשם יחזיר אותם בתשובה אני אוהב אותם אני לא שונא אף אחד". אמר ראש הישיבה בכאב.

בסיום המעמד עברו האלפים להתברך בברכת החג בפני נשיא המועצת. את המעמד הנעימו גדולי הזמר ציון יחזקאל ומשה דוויק.

צפו בגלריה של הצלם יעקב כהן 

 

חכם שלום כהן הקבלת פני רבו עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד