כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
להיוושע כבר בקרוב

בערב שביעי של פסח: צדיקי הדור יקרעו בעבורכם את הים הפרטי שלכם

שלושה מצדיקי הדור בראשות עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי יתכנסו בערב שביעי של פסח בכותל המערבי שם הם ייקרעו שערי שמים לישועתם של המונים בנושאי זיווגים ופרנסה • לא נותר עוד זמן רב לתפילה הנוראה הזו וזה ההזדמנות שלנו להיוושע כבר בקרוב

הגר"ש גלאי
הגר"ש גלאי צילום: Yaakov Naumi/Flash90

יהיה זה בערב שביעי של פסח, בשעות הסמוכות לחג הקדוש, בשעות הסמוכות ליום בו נקרע הים, צדיקי הדור בראשות עמוד התפילה בדורנו יתכנסו למעמד תפילה נדיר וחסר תקדים במהלכו הם יקרעו שערי שמים ויחישו ישועה בענייני זיווגים ופרנסה לרבבות תורמי "קופת העיר" אשר יצאו מגדרם וסייעו למען רבבות משפחות אשר נמצאות על סך קריסה, רבבות משפחות שאין הפרוטה מצוייה בכיסם, רבבות משפחות שהמקרר בבית ריק לחלוטין.

לחצו כאן לישועה בקרוב>>>

מדובר במעמד תפילה נורא הוד, כזה שמסעיר את היהדות החרדית. תנסו שנייה לעצום את העיניים ולדמיין את התפילה הנוראה הזו. זה יקרה ממש בשריד בית מקדשנו, בכותל המערבי, שם בערב היום המסוגל - שביעי של פסח, יתכנסו צדיקי הדור ויקרעו שערי שמים למעננו, יחישו לנו ישועה בדיוק בדברים שאנו כל כל זקוקים להם, בדברים שאנו ממש נואשים להשיג אותם כבר: זיווגים ופרנסה.

ערב שביעי של פסח ממש בעוד פחות מיממה. הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי יחד עם מרנן הגאון רבי שרגא שטיינמן והגאון רבי בנימין פינקל שליט"א יפסיקו את סדרי לימודם ויצאו לכיוון מקום ששכינה לא זזה משם מעולם. הם יגיעו לרחבת הכותל המערבי לאחר הכנה ממושכת בסילודין ושם הדמעות ירדו כמים, הלבבות יישברו והם יתחננו בפני בורא עולם שיחיש ישועה להמוני הזקוקים שהוזילו מהונם למען עניים ונזקקים.

זה הרי תפילה שאנו כל כך זקוקים לה, מי לא זקוק לזיווג הגון, מי לא זקוק לפרנסה בשפע, הרי כולנו נמצאים בספינה הזו, גם אם לא אנחנו אז אחד מילדנו, אחד מבני המשפחה הקרובה שלנו, אך בסופו של יום כולנו זקוקים נואשות לתפילה שכזו, כולנו חייבים שצדיקי הדור יקרעו בעבורנו שערי שמים בערב היום בו נקרע הים סוף.

תעשו טובה לעצמכם והקליקו כאן ועכשיו בכדי להיות חלק מהתפילה הזו, בכדי להיות חלק מאותם אנשים שיוושעו כבר בקרוב בענייני זיווגים ופרנסה. תעצמו לרגע את העיניים ותדמיינו כבר את הטלפון הגואל שמבשר על שידוך חדש, על הבשורה המרנינה על מציאת עבודה חדשה, אל תפספסו את הרגעים הנעלים האלה, אזור לכם להחמיץ את הזדמנות הפז הזו. הקליקו כאן ועכשיו ותוושעו כבר בקרוב.

לחצו כאן לישועה בקרוב>>>

קופת העיר הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד