א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
קהילה שהיא משפחה

הכירו את קהילת קרעסטיר ברמה החדשה בבית שמש

בבית שמש הולכת ונבנית שכונת רמת בית שמש ד’, כשעם תנופת האכלוס נפתח בשכונה ד’2 בית כנסת קרעסטיר, המהווה קהילה חמה ומשפחתית המקבלת אליה את כל יהודי באשר הוא| אמש ג' חוה"מ התקיימה בקהילה תפילת הלל מוזיקלית בליווי כלי נגינה והשתתפות קהל רב

הכירו את קהילת קרעסטיר ברמה החדשה בבית שמש
קהילת קרעסטיר ברמה ד2 בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

אמש (שלישי) חוה"מ התקיימה בקהילת קרעסטיר - רמת בית שמש ד2, תפילת הלל מוזיקלית בליווי כלי נגינה והשתתפות קהל רב. אל העמוד ניגש בעל המנגן מוטי איידנסון בליווי הקלידן נחמן רוזנברג ובליווי כלים נוספים.

קהילת קרעסטיר ברמת בית שמש ד2, היא קהילה צעירה ודומיננטית שהתגבשה בחודשים האחרונים ומונה כיום קרוב ל-100 משפחות ממגוון האוכלוסיה, כשהמוטו המאחד הינו קבלת כל יהודי באשר הוא והמשכיות דרכו של רבי שייעלה זיע"א.

הקהילה הצעירה מאופיינת בפעילות הקהילתית שלה כמו גם בקידושים העשירים המתקיימים מדי שבת כמסורת בית קרעסטיר, ושלל פעילויות נוספות. 

הקהילה החדשה והייחודית מהווה עוגן לצעירים המחפשים קהילה מגובשת ואיכותית. חבר הקהילה יהודה אברמציק מספר לכתב 'בחדרי חרדים' יוסי ריינר: "במשך שנים נדדתי בין שכונות העיר עד שהגעתי לרמה ד2 והבנתי שמצאתי את מקומי" הוא מוסיף כי "בשכונה חיים משפחות מכל הזרמים החל מחסידים וליטאים אשכנזים ובני ע"מ, כל יהודי כפשוטו ממש מוצא כאן את מקומו".

קהילה בית שמש מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד