כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האופוזיציה מנחמת

קטע את החופשה: אמו של הח"כ הלכה לעולמה

אמו של חבר הכנסת ניר אורבך, יעל, הלכה לעולמה בבית החולים רמב"ם, אורבך קטע חופשה בסיני לאחר התדרדרות במצבה | ח"כ איתן גינזבורג ינהל את דיון הכרזת ח"כ שיקלי כפורש במקומו של אורבך כיו"ר ועדת הכנסת 

קטע את החופשה: אמו של הח"כ הלכה לעולמה
ניר אורבך צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יעל אורבך ע"ה, אמו של חבר הכנסת ניר אורבך מסיעת 'ימינה', הלכה לעולמה בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שאושפזה בשבועות האחרונים. חבר הכנסת שנפש במהלך חג הפסח בחופשה בעיר דאהב בסיני, נאלץ לקטוע אותה לאחר שהתבשר על התדרדרות במצבה. עם צאת השבת הודיעו בלשכת חבר הכנסת, "אנחנו מצטערים להודיע כי במהלך השבת נפטרה אימו של יו"ר סיעת ימינה חה"כ ניר אורבך, יעל אורבך."

אורבך, יו"ר ועדת הכנסת, היה אמור לנהל השבוע את הדיון על הכרזת ח"כ עמיחי שיקלי כפורש, אולם, עוד בטרם פטירת אמו ביקש חבר הכנסת מח"כ איתן גינזבורג מסיעת 'כחול לבן' לנהל במקומו את הישיבה, פטירתה של אמו לא עשויה לגרום להפסדים קואליציוניים.

יו"ר 'ימינה', ראש הממשלה נפתלי בנט כתב הערב: "אני משתתף בצער על מותה של יעל אורבך, אימו של חברי היקר, ח"כ ניר אורבך. יעל הייתה אשת חסד ואמת. היא הקפידה להתנדב במד"א בכל יום שישי. מלווה, מכינה אוכל, נמצאת היכן שצריך אותה. אני משתתף בצערך ומחבק אותך ואת משפחתך הנפלאה בשעה הקשה הזו".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הביע צער וצייץ: "ברוך דיין האמת. קיבלנו בצער את ההודעה על פטירתה של יעל אורבך ז"ל, אמו של ח"כ ניר אורבך יבדל"א. משתתפים בצערך ניר ובצער המשפחה. שלא תדעו עוד צער".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר פרסם הודעת תנחומים ליו"ר סיעת ימינה ח"כ ניר אורבך וכתב: "משתתף בצערו, של יו"ר סיעת ימינה על פטירת אמו יעל ז"ל. ניר, שלא תדע עוד צער ולא תוסיף לדאבה עוד. ברוך דיין האמת!"

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז כתב: "משתתף בצערו של ח"כ ניר אורבך על מות אימו יעל לבית וייס מקריית שמואל. תנחומיי למשפחות אורבך ווייס".

ניר אורבך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד