י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
השאיר עקבות דם

המשטרה עצרה חשוד ברצח היהודייה שנדקרה 60 פעם

גבר בן 44 הואשם ברצח של אורסוליה גל מקווינס ניו יורק, הוא מואשם ברצח, חבלה פלילית והחזקת נשק פלילית | גל נמצאה ללא רוח חיים לא רחוק מביתה | הרוצח שחזר את הרצח

המשטרה עצרה חשוד ברצח היהודייה שנדקרה 60 פעם
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

דיוויד בונולה, בן 44, הואשם ביום חמישי האחרון ברצח של אורסוליה גל מקווינס ניו יורק, אם לשניים וחברה בקהילה היהודית הבוכרית. הוא הודה בפה מלא בהריגת אורסוליה גל לאחר מעצרו. החשוד אף שחזר את הרצח.

החשוד התגורר בריצ'מונד היל, שכונה בקווינס שנמצאת קרוב מאד מהמקום שבו התגוררה גל עם משפחתה. המשטרה חושדת כי השניים התווכחו לפני שבונולה הרג אותה לכאורה.

הנרצחת נמצאה למחרת בבוקר על ידי אדם שעבר במקום שם נזרקה גופתה בתוך מזוודה, האיש הסתובב שם עם כלבו, והוא הזעיק את המשטרה. לאחר מכן עקבו השוטרים אחרי שובל דם שהותיר התיק שנגרר בחזרה לביתו של גל. לדברי החוקרים, מי שהרג אותה, לא תכנן זאת והשאיר זירת פשע מרושלת שככל הנראה הכילה את ה-DNA של הרוצח. "הוא השאיר שובל דם חמישה רחובות מהבית. זה היה כמו שובל של פירורי לחם".

"אם אתה רוצה להרוג מישהו, אתה מנסה לעשות את זה קצת יותר נקי, להיות קצת יותר מוכן. הוא לא הלך עם משהו מיוחד לפנות את הגופה. הוא לקח משהו מהבית של האשה. אני בטוח שעם סוג כזה של דם, יש שם הרבה DNA. הדנ"א של הרוצח חייב להיות בדם הזה", כך אמר מקור משטרתי ל"ניו יורק פוסט".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אישה יהודייה מאזור פורסט הילס בקווינס נדקרה באכזריות למוות בביתה וגופתה הושלכה ליד כביש סמוך. האירוע המחריד התרחש בלילה הראשון של חג הפסח, אורסוליה גל, בת ה-51 חברה בקהילה היהודית הבוכרית בקווינס והיא נמצאה במזוודה כמה רחובות מביתה, עם עדויות לתקיפה אכזרית.

מהמשטרה נמסר שאורסוליה סבלה מפצעי דקירה רבים ומתה מפציעות קשות בצווארה. "הריבוי של הפצעים הללו מצביע על כעס אישי במידה קיצונית", אמר הפתולוג המשפטי ד"ר סיריל וכט ל'פוקס ניוז' "כשמישהו הורג מישהו ככה וגורם לו 60 פצעים, זה עם כוח בוטה, פציעות חדות, הדוקר ממש ממש כעס".

דקירה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד