ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
התקיפה באודסה

זלנסקי זעם על הרוסים בעקבות מותו של תינוק: "חלאות מסריחות"

הנשיא זלנסקי תקף את רוסיה לאחר "התקיפה הבלתי אנושית" של הפדרציה הרוסית באודסה, מהתקיפה הבלתי אנושית של פולשים רוסים באודסה. מהתקיפה נהרגו לפחות 8 תושבי אודסה, כולל תינוק בגיל שלושה חודשים

זלנסקי זעם על הרוסים בעקבות מותו של תינוק: "חלאות מסריחות"
נשיא אוקראינה זלנסקי צילום: לשכת הנשיא

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי כינה את הרוסים "חלאות". הוא הצהיר זאת במסיבת עיתונאים בקייב ב-23 באפריל. "שבע רקטות עפו היום לאודסה, יירטנו שתיים, הם פגעו בבניין רב קומות, 8 אנשים נהרגו, 18 או 20 נפצעו, תינוק בן שלושה חודשים נהרג", זלנסקי עבר לתקוף את רוסיה: "מה קורה? חלאות מסריחות! איך עוד לקרוא להם אין מילים אחרות! פשוט חלאות", כך הגיב זלנסקי לפשע נורא נוסף של רוסיה נגד העם האוקראיני.

הוא ציין כי אוקראינה נאלצת לדבר עם "הלא-בני אדם הללו עד שהמלחמה תסתיים" ו"אני נאלץ לנצל כל הזדמנות כדי למנוע מוות של ילדים ואזרחים אוקראינים. "סתם זוועה, על איזה ערכים הם מדברים, מאיזה אלוקים הם?! ימי הביניים? 7 רקטות לאודסה, הם רוצים לטרוף, הם ממזרים", הנשיא יצא מכליו.

הנשיא הבטיח כי אוקראינה תזהה את כל מי שנותן ומבצע פקודות. לדבריו, "אף אחד מהם לא יוכל להסתתר, לא משנה כמה זמן ייקח לנו" אמר. "כל החלאות האלה יישאו באחריות לכל מוות, זה רק עניין של זמן עד שכל הרוצחים הרוסים ירגישו מהי תשובה הוגנת לפשעים שהם ביצעו. זה רק עניין של זמן עד שנוכל להחזיר את כל האוקראינים שגורשו הביתה. זה רק עניין של זמן עד שכל האנשים שלנו ברחבי ארצנו ירגישו מה זה עולם בטוח", הדגיש זלנסקי.

הוא גם הוסיף כי רוסיה כבר ירתה את רוב ארסנל הטילים שלה לעבר אוקראינה, אך לרוסים עדיין יש טילים. אבל מה שהם כבר עשו זה טיעון מספיק כדי שהעולם יכיר בפדרציה הרוסית כנותנת חסות לטרור, ובצבא הרוסי כארגון טרור.

ולדימיר זלנסקי תינוק מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד