י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אותה החליפה

דיווח: הקרמלין זייף את הופעתו של פוטין החולה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הופיע נפוח ורפוי בפגישה עם שר ההגנה שלו בסוף השבוע, מה שהוביל לטענות שהופעתו בכנסיה זויפה בשל בעיות בריאותיות. לטענת אוקראינה, פוטין לא הגיע כלל לטקס

דיווח: הקרמלין זייף את הופעתו של פוטין החולה
ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

דיווח כי הקרמלין זייף את הופעתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בטקס חג הפסחא הנוצרי בקתדרלה במוסקבה. על פי התיעוד שהוציא הקרמלין יש דמיון מדהים לתמונות מהשנה שעברה, מה שמוביל לשאלה האם הן אמיתיות או לא. כך דווח ה'דיילי מירור'.

האוקראינים פרסמו וידאו ותמונות המצביעות על כך שהמראה שלו מזויף, אולי בגלל בעיות בריאותיות. הוא צולם עם ראש עיריית מוסקבה, סרגיי סוביאנין, בדיוק כפי שהיה ב-2 במאי 2021, ונראה היה ששני הגברים לבושים בדיוק כמו בשנה שעברה.

על פי הדיווח, הוא נראה נפוח ורפוי בפגישה עם שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו, בסוף השבוע. גם שר ההגנה נראה רחוק מלהיות בריא, כשהקריא את דבריו לפוטין מעבר לשולחן קטן.

בנוסף ישנם הבדלים בתאורה, מה שמעורר תהיות שהתמונות עברו מניפולציות. "פוטין עומד באותה חליפה ועם אותו נר כמו ב-2 במאי 2021", דיווח העיתון הרוסי The Village. "יעיד על כך דיווח מצולם באתר הקרמלין".

אתר החקירות של האופוזיציה, Agentstvo, טען כי הצילומים של פוטין כשהוא נוכח בטקס, נראו מעוותים. "בשידור מהטקס נראה היה שפוטין נעלם לרגע", נכתב באתר החקירות. "המקום שבו פוטין צריך היה להיות נראה ריק". אחד הגולשים כתב: "ב-2021 פוטין הוצג לפעמים על רקע חברי קהילה וכמרים, אבל השנה, משום מה, הם לא עשו זאת". דובר ממשלת אוקראינה אנטון גרשצ'נקו אמר: "המנהלים של פוטין נתפסו שוב עושים שימוש בעריכת וידאו ומניפולציה".

קרמלין ולדימיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד