י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
רצח כפול

צעיר יהודי נרצח יחד עם שותפו לדירה

צעיר יהודי מפיטסבורג ארה"ב נרצח בקליפורניה. הצעיר בן 23 התגורר בחוף המערבי מאז שסיים את לימודיו באוניברסיטת צ'פמן, בפיטסבורג. הרוצח צפוי לקבל עונש מוות

צעיר יהודי נרצח יחד עם שותפו לדירה
הקורבן ג'ונתן בהם צילום: רשתות חברתיות

ג'ונתן בהם במקור מפיטסבורג, בן 23, נרצח ב-19 באפריל בדירתו באנהיים, קליפורניה. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, ג'ונתן ושותפו לדירה, גריפין קואומו, בן 23, הותקפו על ידי רמי האני מוניר פאחים כשחזרו לדירתם שבוע שעבר ביום שלישי בערב. פאחים מואשם שדקר למוות את בהם וגם את קואומו. הוא מוחזק ללא אפשרות שחרור בערבות ויועמד לדין ב-6 במאי.

משרד התובע המחוזי של מחוז אורנג' מסר בהודעה לעיתונות כי פאחים, בן 26, מואשם ב"נסיבות מיוחדות" בקשר לרציחות, אשר יהפוך אותו למועמד לקבל עונש מוות.

רמי פאחים שהואשם ברציחתם של גריפין קואומו וג'ונתן בהם: צילום משטרת אנהיים

הנאשם נראה על ידי מאבטח על גג מתחם הדירות מעט לפני חצות ב-19 באפריל. מאוחר יותר הוא נראה באותה קומה של דירת הקורבנות בבוקר הרציחות. הוא עדיין היה בדירה כשהמשטרה הגיעה. "הגברים הצעירים האלה רק התחילו להגשים את חלומותיהם ולמצוא את מקומם בעולם", אמר התובע המחוזי של מחוז אורנג', טוד שפיצר. "פולש שעקב אחריהם ואז חיסל אותם למוות בביתם קטע את החלומות האלה. אי אפשר להתעלם מהאופן העגום שבו הסתיימו חייהם של שני צעירים, ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח שהצדק ייצא לאור". הרשויות עד כה לא הודיעו על המניע לפשע.

השכנים תיארו שראו דם בכל מקום במעלית ובמסדרון. גם רכבו של פחים אותר בקרבת מקום. הרצח זעזע את הקהילה היהודית בסאות' הילס. קליפורניה. הלווייתו נערכה ביום ראשון האחרון בפיטסבורג.

הקורבנות ג'ונתן (מימין) וגריפין

רצח פיטסבורג קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד