כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
מירושלים עד באר שבע

פעימות ומפתחות: אלה השמות החדשים ל-7 הוסטלים בישראל

הרשות לשיקום האסיר עדכן כי הוועדה לבחירת שמות עבור ההוסטלים של הרשות גיבשה את המלצותיה והחליטה על מתן השמות החדשים לשבעה הוסטלים ברחבי הארץ. אלה השמות

פעימות ומפתחות: אלה השמות החדשים ל-7 הוסטלים בישראל
אסירים נבחנים בכלא צילום: דוברות שב"ס

הרשות לשיקום האסיר עדכנה היום (ראשון) כי הוועדה לבחירת שמות עבור ההוסטלים של הרשות גיבשה את המלצותיה והחליטה על מתן השמות החדשים לשבעה הוסטלים ברחבי הארץ.

הוסטל נשים באזור – פעימות; הוסטל בכרמיאל – קמה; הוסטל תורני בקריית עקרון – בראשית; הוסטל ירושלים בפסגת זאב – שחר ירושלים; הוסטל באר שבע/חורב - בארי; הוסטל באר שבע/באזל - קשת; הוסטל מפתחות בראשון לציון – מפתחות.

יצוין כי הרשות לשיקום האסיר מפעילה כ-10 הוסטלים, המהווים מסגרת מעבר טיפולית לאסירים שאינם מתאימים לשילוב מיידי בקהילה. סדר היום בהוסטל כולל שילוב במסגרות תעסוקה בשעות היום ובשעות הערב- טיפול אינטנסיבי ופעילויות העשרה.

הרשות לשיקום האסיר פועלת עפ"י חוק הרשות לשיקום האסיר התשמ"ג-1983 ועוסקת בשיקומו של האסיר ושילובו בחברה. חוק שחרור על תנאי ממאסר התשס"א- 2001 מתנה את שחרורו על תנאי של האסיר בהשתתפותו, במהלך תקופת התנאי, בתוכנית טיפול בפיקוח הרשות לשיקום האסיר. הרשות הינה גוף סטטוטורי הממונה ע"י משרד הרווחה.

הרשות לשיקום האסיר הוסטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד