י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מי התקווה של הימין?

סקר חדש: התיקו הפוליטי לא השתנה; 'ימינה' עם חמישה מנדטים

לאור התמורות הפוליטיות האחרונות עם פרישתה של יו"ר הקואליציה ח"כ סילמן, הכרזתו של ח"כ שיקלי כפורש ולקראת מושב הקיץ שיפתח בקרוב, סקר מנדטים חדש שנערך מעלה כי למרות השינויים במפת המנדטים, מצב הגושים לא השתנה | מי נותר מאחור ומי תקוות גוש הימין

סקר חדש: התיקו הפוליטי לא השתנה; 'ימינה' עם חמישה מנדטים
ראשי הקואליציה צילום: פלאש 90

סקר מנדטים עדכני המתפרסם הבוקר (שלישי) על ידי 'מכון סמית', מעלה כי התיקו הפוליטי שמלווה את המערכת הפוליטית כמעט ארבע שנים ימשיך גם אחרי בחירות חמישיות, במצב הפוליטי הקיים.

על פי תוצאות הסקר: הליכוד זוכה ל- 36 מנדטים - עלייה מהסקרים האחרונים, יש עתיד זוכה ל- 20 מנדטים, שס עם 8 מנדטים וכך גם הציונות הדתית שזוכה ל 8 מנדטים.

מפלגות העבודה, כחול לבן, יהדות התורה זוכה כל אחת ל-7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים וכך גם הרשימה המשותפת ששומרת על כוחה עם 6 מנדטים.

בתחתית הרשימה 'מפלגת השלטון' - ימינה שזוכה לחמישה מנדטים בלבד, וכך גם רע״מ ומרצ שזוכה כל אחת בחמישה מנדטים, כאשר מפלגת 'תקווה חדשה' בראשות סער על פי הסקר לא עוברת את אחוז החסימה.

לפי הסקר, גוש נתניהו לא מצליח עדיין לעבור את מחסום ה-61, כאשר התקווה שלהם היא מפלגה חדשה של עמיחי שקילי שטרם הוקמה, התקווה שהיא תגרוף קולות מ'ימינה' ו'תקווה חדשה' ותביא לנתניהו את השלטון.

סקר מנדטים מפלגת ימינה בלוק הימין גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד