ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
17 תפרים בראש

לאחר מבחן: אוקראיני נדקר בשל היותו רוסי

גבר אוקראיני זועם דקר גבר אוקראיני אחר, על כך שדיבר רוסית בבר בברוקלין ניו יורק, הוא חתך אותו בפניו עם בקבוק אלכוהול וגרם לו פציעות קשות, האיש נעצר והוא נחקר תחת הסעיף של פשע שנאה

לאחר מבחן: אוקראיני נדקר בשל היותו רוסי
סכין. אילוסטרציה צילום: unsplash

אנדריי מלשקוב, שנולד וגדל במזרח אוקראינה ויש לו אמא רוסייה, היה בבר בברוקלין וחגג יום הולדת לחבר ביום שני האחרון, כאשר אולג סולימה, בן 31, התיישב ליד שולחנו והחל להטיח בו מילים פוגעניות: "אתה נראה רוסי" גיחך סולימה, כך לדברי התביעה.

מלשקוב, נהג משאית בן 36 שעזב את מזרח אירופה ועבר לברוקלין ב-2015, התעקש שהוא אוקראיני אבל סולימה לא האמין לו.

"עברנו לאוקראינית כדי להרגיע אותו אבל זה הרגיז אותו יותר ויותר והוא התחיל לבקש מאיתנו לתרגם מילים כדי להוכיח שאנחנו אוקראינים", אמר מלשקוב ל'ניו יורק פוסט'. סולימה דרש מלשקוב וחבריו לומר את המילה "פליאניציה" סוג של לחם. אך דוברי רוסית שפת אם מתקשים לבטא אותה בגלל השילוב שלה עם סלנג בניב אוקראיני. "אם אתה טועה, אני אטפל בך", הזהיר סולימה, מלשקוב, שהוריו מסתתרים כעת במרתף בזפוריז'יה כדי להימלט מהצבא הרוסי, אמר את המילה וניסה לשלם את החשבון ולעזוב, אבל סולימה רק המשיך "כועס יותר ויותר", כך טען הקורבן.

התביעה טענה כי סולימה תפס שני בקבוקי בירה שהיו על השולחן, ניפץ אותם ופנה לעבר מלשקוב ואיים: "אני מתכונן להרוג אותך".

"הוא תפס רסיסי זכוכית חדים מהבקבוקים השבורים והוא התחיל להתקדם לעברנו והבנו שהוא רציני והוא יתחיל לחתוך אותנו", אמר מלשקוב. "הכל קרה כהרף עין. חשבתי שאני הולך לקום במהירות ולדחוף אותו ולברוח, אבל אז הוא זינק והרגשתי שהוא מכה אותי בצוואר". מלשקוב "הבין שמשהו נורא קרה" כשראה דם זורם במורד זרוע ולחיו, כולל מאוזניו, הרקה והצוואר, בסופו של דבר נדרשו 17 תפרים כדי לעצור את הדימום.

"צרחתי להתקשר למשטרה ולחובשים, הכל היה מכוסה בדם וזה היה פשוט טירוף, היה לי מזל, הפרמדיקים אמרו לי שזה יום ההולדת השני שלי כי הפצע שהיה בצד שמאל בצוואר התקרב ממש לעורק הצוואר". האיש עצור ונחקר תחת הסעיף של פשע שנאה.

מלחמת אוקראינה רוסיה דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד