י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
חשש שימשיכו לפגע

נמשך המצוד אחר שני המחבלים: פורסמו שמותיהם ותמונותיהם

מתוך חשש לשלום הציבור מפני שני המחבלים שביצעו אמש את הפיגוע באלעד, מפרסמת המשטרה את פרטיהם ותמונותיהם וקוראת לציבור לגלות ערנות ולדווח אם מזהים את השניים | ההערכה במערכת הביטחון כי השניים עודם בתוך שטח ישראל ועשויים להמשיך ולפגע

נמשך המצוד אחר שני המחבלים: פורסמו שמותיהם ותמונותיהם
המחבלים החשודים בביצוע הפיגוע צילום: דוברות המשטרה

המשטרה בשת"פ השב"כ ויחידות מיוחדות נוספות, מבצעים החל מאמש פעילות מוגברת באזור אלעד, תוך הפעלת כלל האמצעים הטכנולוגים שברשותה, על מנת לעצור 2 תושבי אזור ג'נין החשודים בביצוע הפיגוע באלעד, בו נרצחו 3 ונפגעו 3 נוספים

שני החשודים המרכזיים בביצוע הפיגוע באלעד, אשר נמלטו מהזירה לאחר שביצעו טבח נורא, הם, אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. השניים תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג’נין.

לאחר הטבח שביצעו ובו נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו חמישה נוספים בהם שניים במצב קשה, הצליחו השניים להימלט. המשטרה פתחה במצוד נרחב אחריהם ולפנות בוקר פרסמה המשטרה קריאה לדווח למוקד 100 של המשטרה על כל חשד או מידע הנוגע למקום הימצאם.

אסעד יוסף אסעד אלרפאעי / וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר.

פרסום שמותיהם ותמונותיהם של שני המחבלים נובע מהחשש במערכת הביטחון שהמחבלים ינסו להוציא לפועל פיגוע נוסף. לפי הידוע לשניים יש רכב ונשק, ולכן קוראים במשטרה לציבור לגלות זהירות ולדווח על כל חשד. לפי הערכת מערכת הביטחון השניים עדיין שוהים בשטח מדינת ישראל.

בתוך כך, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן גינה הלילה את רצח שלושת הישראלים בפיגוע ומסר כי "הריגתם של פלסטינים וישראלים רק מובילה לעוד הידרדרות במצב בזמן שבו כולנו משוועים להשיג יציבות ולמנוע הסלמה, שימוש בתקרית המגונה הזו כדי לבצע מתקפות בידי מתנחלים ישראלים או גורמים אחרים נגד העם הפלסטיני, מגנה את ההתקפות המתמשכות נגד עמנו והאתרים הקדושים למוסלמים והנוצרים שיצרו אווירה של מתיחות ואי-יציבות, מחזור האלימות מאשש כי שלום קבוע, כולל וצודק הוא הדרך הקצרה והנכונה וספק ביטחון ויציבות לעמים הישראלים והפלסטיני ולעמי האזור".

שר הביטחון בני גנץ הנחה אמש את צה"ל לתגבר את המשטרה בסיוע בסריקות, ולהפעיל את כל הכוחות הנדרשים לסגירת מרחב התפר והמעברים, כדי למנוע בריחה אפשרית של המפגעים לאיו"ש. לצד זאת הורה להמשיך את הסגר על יו"ש ועזה עד ליום ראשון.

מחבלים פיגוע באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד