י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אלעד אבלה

מפקד "חומת מגן" בהלוויה: "לרסק את הטרור יום יום"

‏תא"ל במיל' גל הירש, שבתקופת הקורונה היה הפרוייקטור לעיר אלעד, הגיע לחזק את משפחות האבלים מהפיגוע הנורא והצטרף למסע ההלוויה של הקדושים יונתן חבקוק ובועז גול הי"ד

מפקד "חומת מגן" בהלוויה: "לרסק את הטרור יום יום"
תא"ל במיל' ‏גל הירש באלעד צילום: קובי בורנשטיין, ערוץ 14

תא"ל במיל' ‏גל הירש, מי שהוביל את חיסול הטרור במבצע "חומת מגן", אמר היום (שישי) למשתתפי הלוויות נרצחי הפיגוע באלעד ששאלו אותו על חומת מגן, כי "את הטרור חייבים לרסק יום יום, חייבים נחישות להילחם בטרור עד הסוף ולכסח אותם, פשוט ככה".

‏גל הירש היה זה שתכנן את מבצע "חומת מגן", ב-2002 והוביל למיגור הטרור שהשתולל באותם ימים במדינה. הירש גם התנדב להיות פרוייקטור הקורונה של העיר אלעד כדי לחלץ את העיר מהקורונה. היום הוא ביקר אצל המשפחות השכולות מהפיגוע, חיזק וניחם אותם והגיע להלוויות ההרוגים. הוא נראה לצידו של חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס.

תא"ל במיל' גל הירש אמר ל'עכשיו 14' במסע ההלוויה: "לפני שהחלה ההלוויה עליתי לבית המשפחה השכולה. דיברתי עם ילד בן שש שראה את אביו נרצח באכזריות. זה מעלה בך זעם נוראי, תחושת כאב עצומה. מהזעם הזה צריכה לצאת העוצמה למלחמה בטרור. תפיסת הפירוק השיטתי של חומת מגן צריכה להיות לנו כדרך חיים".

‏עוד אמר הירש: "גם הקורונה וגם הטרור לא הבדילו בינינו. חרדים וחילונים, אנשי ימין ואנשי שמאל. את האחדות הזו שאנחנו מקבלים בשעת משבר אנחנו צריכים למנף לאחדות אמיתית לאורך זמן".

גל הירש הגיע לאלעד להלוויות הקדושים יונתן חבקוק ובועז גול הי"ד שנערכות בשעות אלה בעיר. בפיגוע הנורא נרצחו שלושה אנשים: יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הי"ד, שמובאים היום למנוחות עולמים. השלושה הותירו אחריהם אלמנות ו-16 יתומים.

 

פיגוע באלעד גל הירש חומת מגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד