י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפיגוע הרצחני באלעד

חיים מאושפז במצב קשה: "מכות גרזן, מילימטרים מהמוח"

חיים בכור בן ה-20, עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר. "הוא קיבל שתי מכות גרזן כמה מילימטרים מהמוח, ממש בנס הוא ניצל. אני מקווה לרפואה שלמה ושכל עם ישראל יתפלל עליו", אומרת אימו

חיים מאושפז במצב קשה: "מכות גרזן, מילימטרים מהמוח"
זירת הפיגוע באלעד צילום: Jamal Awad/Flash90

בבית החולים שיבא תל השומר, עדיין מאושפז במצב קשה חיים בכור בן ה-20 שהותקף אמש (חמישי) בפיגוע הרצחני באלעד כשהגיע להאכיל את החיות בפינת החי המקומית. בכור, מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. הבוקר חלה הידרדרות במצבו, אך הרופאים הצליחו לייצב את מצבו. קרובי המשפחה הגיעו לבית החולים, חלקם צעקו ובכו. האם, לה עשרה ילדים, נאלצה לעזוב את בית החולים כדי להתכונן לשבת עם שאר ילדיה. כך מדווח אדם קוטב, באתר Ynet.

"חיים הוא בחור שעובד ולומד בישיבה, אתמול רצה לצאת קצת לפארק, הוא הולך שם לפינת החי ומאכיל את החיות, הוא מטפל בהן יחד עם כמה חברים", סיפרה אימו ל-Ynet. "דיברנו בפעם האחרונה בסביבות חמש אחר הצהריים, אחרי זה ביליתי בירושלים עם הילדים שלי והלכתי לכותל להתפלל. כשסיימתי את התפילה פתחתי חדשות וראיתי שהיה פיגוע באלעד, מאוד דאגתי".

היא סיפרה כי הרגישה צורך לנסוע אתמול לכותל: "רציתי ללכת לקרוא תהלים. אני אף פעם לא מגיעה לכותל ככה פתאום באמצע השבוע, משהו דחף אותי לשם. כשהילדים שלי אמרו לי 'למה את הולכת? המצב הביטחוני קשה', אמרתי להם שהמצב יהיה הרבה יותר קשה אם לא אלך. וזה באמת עזר לו, עכשיו אני מתפללת שהכול באמת יהיה בסדר".

יהודה בכור, אחיו הקטן של חיים, סיפר כי קיבל את הבשורה על פציעתו אתמול בסביבות עשר בערב: "הייתי בהלם, אני מקווה שהוא יחלים כמה שיותר מהר", אמר. לדבריו, "אח שלי בחור ישיבה רציני, לומד, מתקדם, אינטליגנט, מתאמץ, הבחור האחרון שזה מגיע לו".

פיגוע באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד