ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המצ'ינג של זלנסקי

אוקראינה הקימה קרן גיוס המונים למימון הוצאות המלחמה

נשיא אוקראינה הקים קרן גיוס המונים לתרומות שהוא זקוק להן כדי לשקם את אוקראינה. הנשיא מקווה כי ה"מאצ'ינג" יביא תורמים רבים מכל העולם, שיתרמו במטרה לחזק את מערכת ההגנה והסיוע הרפואי במדינה

אוקראינה הקימה קרן גיוס המונים למימון הוצאות המלחמה
נשיא אוקראינה זלנסקי צילום: לשכת הנשיא

אם יש לכם חבר אוקראיני, קחו בחשבון שהוא עשוי להתקשר אליכם בימים הקרובים, ולבקש את תרומתם הנדיבה לצורך מימון המלחמה נגד רוסיה. אתמול (שישי) הכריז נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי על הקמתה של פלטפורמה מיוחדת למימון המונים, במסגרתה יכולים אזרחים מכל מדינות העולם לתרום כספים לאוקראינה בלחיצת כפתור.

לעת עתה קיימת הפלטפורמה בגרסה אוקראינית ובגרסה בשפה האנגלית, ונראה כי בקרוב היא תתורגם לשפות נוספות, על מנת לנסות ולגייס תרומות גם מקרב אזרחי מדינות נוספות בעולם, שבהן השפה האנגלית פחות מוכרת ומדוברת.

בהודעה מצולמת של זלנסקי, המופיעה בדף ההתרמה, הן באנגלית והן באוקראינית, מבקש נשיא אוקראינה מכל מי שנחשף לדבריו, להרים תרומה כפי יכולתו, כדי לסייע לאוקראינה.

התורמים יכולים לבחור בין שלוש אופציות תרומה: לצורך מימון המלחמה והמאבק החמוש נגד רוסיה, לצורך ציוד רפואי ועזרה רפואית לפצועי המלחמה, וכן לטובת פרויקט השיקום של אוקראינה לאחר המלחמה.

"הכספים יועברו כולם לבנק הלאומי של אוקראינה", מתחייב זלנסקי, "מדי 24 שעות נפרסם דו"ח מעודכן אודות הכספים שנכנסו והאופן בו הם חולקו לצורך מימוש יעדי התרומה. רק יחד אתכם נוכל לעצור את המלחמה ולשקם את ההריסות של מה שרוסיה החריבה", אומר זלנסקי.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד