כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
עסקת טיעון עם המחבלים

האב השכול סיפר: "כמעט נפלנו על הרצפה"

אביה של רנה שנרב הי"ד, מתנגד לעסקת הטיעון עם רוצחי בתו ומספר: "כששמענו את זה - כמעט נפלנו על הרצפה" | לדבריו: "היינו בטוחים שילכו איתם עד הסוף וזו התחושה שנתנו לנו. אנחנו לא רוצים לוותר בשום אופן, אנחנו מרגישים שליחים של עם ישראל"

האב השכול סיפר: "כמעט נפלנו על הרצפה"
הרב איתן שנרב צילום: פלאש 90

הרב איתן שנרב מלוד ששיכל את בתו רנה הי"ד בפיגוע טרור במעיין דני בשנת 2019, עודכן לאחרונה כי בכוונת המדינה לחתום עסקת טיעון עם המחבלים שתקל בעונשם, וזאת למרות שהביע את התנגדותו למהלך.

הרב איתן, שנפצע בעצמו בפיגוע יחד עם בנו דביר, התייחס לעסקת הטיעון עם רוצחי בתו ואמר בראיון ל'גלי ישראל': "כששמענו את זה - כמעט נפלנו על הרצפה. היינו בטוחים שילכו איתם עד הסוף וזו התחושה שנתנו לנו. אנחנו לא רוצים לוותר בשום אופן, אנחנו מרגישים שליחים של עם ישראל. כשראיתי את תפיסת המחבלים היום (מהפיגוע באלעד. ק.ע.) - שאלתי את עצמי: רגע, מתי הם ישתחררו? מחבלים שמים עלינו פס בבתי משפט, מחייכים ומסמנים וי עם האצבעות".

לדבריו, "כשאני מדבר - עורכי הדין שלהם יוצאים מהאולם, כשהשופטים מדברים הם צוחקים. זה לא מעניין אותם. אנחנו לא מסכימים לאף עסקת טיעון, לא רק עם רוצחי הבת שלנו אלא עם אף רוצח!".

הרב שנרב ספד ביום שישי בהלוויית שכנו, הקדוש איתן בן יפתח הי"ד בעיר לוד ואמר: "מתי יהיה לזה סוף, להפסיק כבר. הם רוצים לשחרר השבוע בעסקאות טיעון את המחבלים, די! כמה פיגועים צריך עוד שיהיה עוד לפני שיקרו עוד דברים כאלה, חס וחלילה", אמר.

"בואו נתעורר, נצא למאבק ציבורי נגד הפרקליטות, את כל הכפרים שלהם, את כל המשפחות שלהם, להכרית!", קרא הרב שנרב.

קודם לכם אמר בראיון לרשת ב' כי בפרקליטות רוצים להגיע להסדר טיעון עם רוצחי בתו: "בפרקליטות שוקלים הסדר טיעון עם הרוצחים של רנה - לאן הם לוקחים את המדינה? לא ניתן לזה לקרות".

"רוב הפיגועים נעשים ע"י מחבלים שהשתחררו מוקדם, המדינה לא ממצה איתם את העונש. צריך להתעורר", סיכם.

הרב איתן שנרב רינה שנרב עסקת טיעון שחרור מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד