כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מבקר את ההחלטה

גדעון סער נגד בנט: ''לא צודק ולא נכון''

"חידוש הכנסת פועלים מעזה, אינו צודק ואינו נכון" כך מבקר הערב שר המשפטים גדעון סער את ההחלטה לפתוח מחר את מעבר ארז בגבול רצועת עזה | כוננות גבוהה לקראת 'יום הנכבה שיציינו מחר הפלסטינים, בחמאס קראו לעלות להר הבית ו'להגן' עליו מפני פלישת היהודים

גדעון סער נגד בנט: ''לא צודק ולא נכון''
גדעון סער ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתום הערכת מצב ביטחונית שהתקיימה הערב, הוחלט כי מעבר ארז בגבול רצועת עזה שנסגר לפני כשבועיים בערב יום הזיכרון, וסגירתו התארכה עקב הפיגוע האכזרי בעיר אלעד יפתח לכניסת פועלים החל ממחר.

על פי הודעת צה"ל, למרות גל הפיגועים שבוצעו על ידי שב"חים ועובדים פלסטינים בעת האחרונה. מעבר ארז בגבול רצועת עזה ייפתח ליציאת פועלים ובעלי היתרים. מתאם פעולות הממשלה בשטחים הדגיש כי "המשך המדיניות האזרחית תתאפשר בהתאם להערכת המצב ולשימור היציבות הביטחונית".

שר המשפטים גדעון סער צייץ בחריפות נגד ההחלטה "חידוש הכנסת פועלים מעזה לעבודה בישראל בעת הזאת – אינו צודק ואינו נכון. את סינואר וחמאס, שעוסקים בהסתה ובטרור ללא הפסקה, יש להוציא מאזור הנוחות שלהם" כתב בטוויטר.

בנט וסער במליאה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

מחר, יום ראשון, יציינו הפלסטינים את מה שהם מכנים 'יום הנכבה' ובחמאס קוראים לציבור הפלסטיני בירושלים ובגדה ולערביי ישראל, להגיע בהמוניהם למסגד אל-אקצא ולהכשיל את ניסיונות הפלישה אליו.

"אלה ניסיונות נואשים שלא יצליחו לקבוע עובדות בשטח, לשנות את העובדות ההיסטוריות באל-אקצא או לחלק את המסגד" נכתב בהודעת ארגון הטרור. גם בתנועת פת"ח ציינו כי המאבק הפלשתיני ימשך עד שתוקם מדינה פלשתינית שבירתה מזרח ירושלים.

גדעון סער נפתלי בנט מעבר ארז יום הנכבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד