י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"הליכוד טפילים טרמפיסטים"

ליברמן נגד גנץ: "אבו מאזן מחבל, להפסיק את העלייה לרגל"

בפתח ישיבת סיעתו תקף השר ליברמן את שר הביטחון גנץ על פגישותיו התכופות על יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. ליברמן קרא: "להפסיק עם כל העלייה לרגל והמפגשים איתו. הבן אדם לא לגיטימי הוא מחבל בדיוק כמו כל שאר המחבלים"

ליברמן נגד גנץ: "אבו מאזן מחבל, להפסיק את העלייה לרגל"
ליברמן נכנס לישיבת הסיעה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בפתח ישיבת הסיעה השבועית של 'ישראל ביתנו' תקף היו"ר, שר האוצר אביגדור ליברמן, את שר הביטחון בני גנץ וקרא להחרים את ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן בטענה שהוא מחבל. לטענת ליברמן הפגישות שמקיימים עמו שרים הממשלה הופכים אותו ללגיטימי. 

לדברי השר אביגדור ליברמן: "מה שראינו בחודש האחרון זה ניצול ציני של אבו מאזן, של כל אירוע מצער וכל תקלה, על מנת להסית נגד מדינת ישראל. לכן אני קורא לכל בכירי ונציגי הממשלה הישראלית פשוט להחרים פגישות עם אבו מאזן, אסור להפוך אותו ללגיטימי".

"בן אדם שמגיש תביעות נגד המדינה ונגד חיילי צה"ל, תובע אותם על פשעי מלחמה הוא לא יכול להיות פרטנר לשום דבר", הוסיף השר ליברמן, שקרא, "להפסיק עם כל העלייה לרגל והמפגשים איתו. הבן אדם לא לגיטימי הוא מחבל בדיוק כמו כל שאר המחבלים, הוא עוסק בטרור מדיני ולפעמים הטרור הזה יותר מסוכן ויותר פוגע מטרור קונבנציונלי".

ליברמן הוסיף למתקפה: "אבו מאזן הוא לא איש שלום, הוא מחבל שעוסק שנים רבות בטרור מדיני. אי אפשר לתת לו לגיטימציה, הוא לא יכול להיות פרטנר, מדובר במישהו שמוציא את דיבתה של מדינת ישראל כל הזמן, חדשות לבקרים, מסרב לשתף פעולה בחקירה במקרה של עיתונאית אלג'זירה ומסתיר את הממצאים ומאשים אותנו ברצח בכוונה תחילה".

בהמשך דבריו תקף ליברמן גם את הליכוד שבינתיים מסרבים לתמוך בהצעת משרד הביטחון לתוכנית 'ממדים ללימודים' שיקנה תואר לחיילים משוחררים. "מרגיזה הצביעות של הליכוד והאופוזיציה, מדובר באנשים שלא עשו כלום ונתניהו שדאג לטרפד ולהקפיא את כל תוכנית מיגון הצפון, שלא העלו את דמי הקיום לחיילי צה"ל, לא יזמו את חוק 'ממדים ללימודים' ועכשיו הם מבקשים שבמקום מימון של שני שליש, שניתן 100 אחוז. הם סוג של טרמפיסטים וטפילים קלאסיים, אנשים שלא עושים שום דבר ויודעים רק לתפוס טרמפ וכל הזמן להקצין. אני מתבייש שכך הם מתנהלים כלפי חיילי צה"ל".

איווט ליברמן בני גנץ אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד