י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לצד הנשיא וראש העיר

ברשימת החיסול של הרוצח: מיליארדר יהודי

הרוצח שביצע את הטבח בשבת בבאפלו, פרסם רשימות מצמררות בני 180 עמודים, המפרטים את הגזענות והאנטישמיות שלו לפני הירי בסופרמרקט. ברשימת החיסול שלו היו ראש עיריית לונדון, מיליארדר יהודי, ונשיא טורקיה

ברשימת החיסול של הרוצח: מיליארדר יהודי
ג'ורג' סורוס צילום: Harald Dettenborn

ג'ורג' סורוס, מיליארדר יהודי אמריקאי ממוצא הונגרי, נמצא ברשימת החיסול של הרוצח בן ה-18, פייטון ג'נדרון, שביצע בצהריי השבת את הטבח בסופר מרקט בעיר באפלו שבמדינת ניו יורק, שבה נרצחו עשרה בני אדם.

לאחר שנעצר ללא התנגדות בזירת הטבח, התגלה כי האיש משתייך לקבוצת עליונות לבנה גזענית, שונא יהודים ושונא אנשי שמאל ואפרו אמריקאים. הוא ביקש לרצוח את ג'ורג' סורוס, מיליארדר יהודי אמריקאי ממוצא הונגרי שמקדם אג'נדות ליברליות, את הנשיא הטורקי, רג'פ טייפ ארדואן וכן את ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן.

סאדיק חאן אמר שהוא מרגיש "בטוח להפליא" למרות היותו ברשימת החיסול של היורה, ראש העיר חזר בימים האחרונים מביקור בארה"ב. "לא נאפשר לגזען הזה להטיל פחד". אמר חאן.

בעמוד 165 של המסמך, שבו התייחס שוב ושוב לבריטניה, כתב הרוצח ג'נדרון: "סאדיק חאן, ראש העיר הנוכחי של לונדון בזמן כתיבת שורות אלו, סימן גלוי לביטול הזכויות וההחלפה האתנית של העם הבריטי, הפולש המוסלמי הפקיסטני הזה יושב כעת כנציג של תושבי לונדון, לב ליבם של האיים הבריטיים". במסמך גם נאמר שג'נדרון התמקד בסופרמרקט בבאפלו מכיוון שהוא היה באזור שיש לו "האחוז השחור הגבוה ביותר שקרוב למקום מגוריי".

ג'ורג' סורוס טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד