י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכנות באתרא קדישא

רכב מנהלים יוקרתי ושפע של תפילות בהילולת הרשב"י

הגרלת ענק לתומכים במפעל הכנסת האורחים רשב"י המאכיל ומשקה את העולים לציונו של התנא האלוקי באתרא קדישא מירון כל ימות השנה ובפרט בל"ג בעומר

רכב מנהלים יוקרתי ושפע של תפילות בהילולת הרשב"י
ציון הרשב"י במירון צילום: David Cohen/Flash90

בהכנסת אורחים רשב"י מורגלים כל ימות השנה להעמיד מזון ומשקה לרבבות העולים לציונו של רבי שמעון בר יוחאי. לקראת יומא דהילולא בל"ג בעומר השתנו אמנם התנאים אך עדיין הזכות לחלוקת מים וכיבוד קל במתחם הציון הופקדה בידי אנשי הכנסת אורחים המורגלים במלאכה.

כדי לכסות את ההוצאות הכבדות מבקשים בהכנסת אורחים רשב"י את התגייסות הציבור ועורכים  הגרלת ענק בקרב כל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הפעילות המבורכת. בהגרלה ניתן למצוא במקום הראשון רכב מנהלים יוקרתי מחברת "ניסן" סנטרה 2022. בנוסף יוגרלו פרסי ענק, כמו לדוגמא: 20,000 שקל לקניות ברשת "יש חסד", כרטיס אשראי טעון באלפי שקלים, צימר לשבת בצפון, אלפי שקלים לקנייה ברשת "הצורפים" ועוד פרסים שווי ערך שאסור לכם לפספס.

מוקדי ההגרלה ייסגרו ביום שלישי כ"ט סיון, אך כעת ישנה הזמנות פז להצטרף ולהיות מהזריזים מקדימין, כאשר כל אותם אלה שיירתמו למען הכנסת האורחים עד ליום שלישי כ"ג אייר, ייכנסו להגרלה נוספת על סכום של עשרים אלף שקלים, בנוסף כאמור להגרלת הענק שתיערך בשלהי חודש סיון.

קבר רשבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד