י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא ענה ליו"ר הקואליציה

כלפון תוקף: "מדוע להעליל עלילות שווא?"

יו"ר הקואליציה החדש סיפר שחבר הכנסת לשעבר כלפון לא ענה לו לטלפונים כשהתקשר לוודא אם הוא מגיע להצבעות בכנסת: "היו חוקים שכל הזמן בדקתי איפה הוא". כלפון הגיב ותקף: "הכל בתיאום עם הסיעה כאשר ממילא היה רוב בלעדי"

כלפון תוקף: "מדוע להעליל עלילות שווא?"
יום טוב כלפון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הקואליציה החדש, ח"כ בועז טופורובסקי מ'יש עתיד' סיפר היום (שלישי) כי חבר הכנסת לשעבר יום טוב כלפון לא היה מגיב לו כשהתקשר אליו לוודא שהוא מגיע להצבעות במליאת הכנסת כדי שהקואליציה תצלח אותן.

"לפעמים היה לו קשה להצביע על חוקים שבכוונה האופוזיציה ידעו שהוא יתבטא בהם בצורה מסויימת. ביום רביעי שעבר היו מספר חוקים, לא אחד ולא שניים, שכל הזמן בדקתי איפה הוא נמצא ולפעמים הוא גם לא הגיע להצביע", אמר בראיון ל'ערוץ כנסת'.

טופורובסקי סיפר גם שעדכן בזמן אמת את ראש הממשלה נפתלי בנט על הפעמים בהן כלפון נעדר מהצבעה או לא ענה לו: "הוא לא היה עונה לטלפון שלי לפעמים".

כלפון הגיב בחשבון הטוויטר שלו, לראיון של יו"ר הקואליציה ותקף: "העובדות הן כאלו: במהלך כהונתי דיברתי בטל עם בועז טופורובסקי עשרות פעמים, פעם אחת לא עניתי. מתוך עשרות הצבעות ביום ד נעדרתי מ-3. 2 בשל אירוע מקביל, 1 מטעמים אידיאולוגיים".

"הכל בתיאום עם הסיעה כאשר ממילא היה רוב בלעדי. בשונה מלא מעט ח״כים, מעולם לא הפלתי חוק. מדוע להעליל עלילות שווא?", תהה חבר הכנסת לשעבר.

 

בועז טופורובסקי יום טוב חי כלפון קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד