י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התמוטט בפתאומיות

טרגדיה בגבעת שאול: הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל

הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל, בן העשר, משכונת גבעת שאול בירושלים, הלך לעולמו הערב לאחר שהתמוטט לפני מספר ימים באופן פתאומי ובבית החולים ניסו להציל את חייו. מדובר בטרגדיה קשה מאוד בשכונה שתושביה מסרבים לעכל את הבשורה המרה

טרגדיה בגבעת שאול: הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל
הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה בשכונת גבעת שאול בירושלים: הלך לעולמו הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל שהתמוטט בפתאומיות לפני מספר ימים והערב (שלישי) השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא בן 10 בלבד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני עשרה ימים הוא לא הרגיש טוב, במוצאי שבת הוא התמוטט בביתו, הוא פונה במהירות לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם גילו מים בראשו, רבים התפללו לרפואתו של יקותיאל יהודה בן חוה יהודית ולמגינת לב לאחר מספר ימים הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה 

קותי ז"ל, כך כונה, נולד לאביו שילבחט"א הרב ישראל פרץ ליוש, מחשובי האברכים בגבעת שאול, ואמו מרת חוה יהודית שתחי', בתו של הגאון רבי אורי מקלב זצ"ל, ר"מ בישיבת 'נתיבות החכמה' ומשגיח בישיבת 'היכל התורה' בירושלים, שנפטר בחודש תשרי תשע"ה לאחר המחלה.

בשמחת הברית נקרא 'יקותיאל יהודה' על שמו של האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל, הוא למד בתלמוד תורה 'אבני שלמה' בשכונה, והיה ילד חינני ומאיר פנים, שאהב ללמוד, בתקופת חוליו פרסמה המשפחה בשכונת גבעת שאול סרטון שבו הוא לומד על 'עקידת יצחק' בפלפול ובעמקות מופלאה.

בערב השבת האחרונה לאור הקבלות הרבות שקיבלו לרפואתו, כתבה אמו דברים מחזקים ומרגשים: "אמרתי לבעלי שבמקום מסוים נכון שמבחינת הרפואה - אין להם מה להציע אבל זה מרגיע ממש כי אנחנו אנשים קטנים ונכון שאנחנו יודעים שזה לא הרופא שמרפא אלא הקב"ה אבל עדיין זה מרגיש לנו בזכות האנטיביוטיקה / אקמול וכולי וכולי ובמצב הנ"ל ברור מעל לכל ספק שנותר רק להתלות באני ה' רופאיך ואם כך, אם נזכה לנס, אין לו בעיה והוא לא מוגבל כמו הרופאים והרפואה של קותי והחזרתו ממצב של מת חי למצב של חיים רגילים לחלוטין כאילו כלום לא קרה למוח זה קטן על הקב"ה".

"הוא עושה את זה כל רגע ורגע הוא זה שיצר את המוח המופלא שלו ומכונה המשוכללת הנקראת גוף האדם בלידתו מכלום ממש וזה אותו דבר מבחינתו לעשות את זה כעת".

"המשיכו לקרוע שערי שמיים עבור קותי הנסיך שלי!, וכמו שאמרתי מצורפת תמונה שלו וכן לינק לסרטון שלו מתכונן לדרשת בר מצווה שמסר לפני מספר חודשים כדי שכולם ידעו יותר על איזה פרח הם מתפללים".

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי' ומשפחתו השבורה. 

מסע הלוויה תצא הלילה בשעה 23:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים, להר המנוחות, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

גבעת שאול טרגדיה ילד נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד