י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מוות מחריד

תשעה חודשים לאחר שנעלם, נמצאה גופתו של אריאל

תשעה חודשים אחרי שנעדר לאחר כתב אישום נגדו בגין גניבת סחורה, נמצאו שרידי גופתו של אריאל קפלן ז"ל בתוך תיק הוקי צפה על בריכה | המשטרה מעריכה שהוא מת כבר בשנה שעברה ופנתה לעזרת הציבור כל היודע דבר על נסיבות מותו

תשעה חודשים לאחר שנעלם, נמצאה גופתו של אריאל
אריאל קפלן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

משטרת מחוז דורהאם בטורונטו איתרה את גופתו של אריאל קפלן ז"ל, תושב טורונטו שבקנדה בן 32, אחרי תשעה חודשים של היעדרות. הגופה נמצאה בתיק הוקי צף בבריכה באזור הכפרי של אוקסברידג'. שכן באזור מצא את התיק ב-10 במאי בסביבות השעה 14:40 והזעיק את המשטרה.

נתיחה שלאחר המוות אישרה כי השרידים הם של קפלן, שזהותה היתה מוכרת למשטרה, אולם סיבת מותו לא פורסמה.

קפלן שהתגורר בטורנהיל, שבצפון טורונטו, נעצר לאחר שמשאית מלאה בפריטים בשווי של יותר מ-243,000 דולר נגנבה במאי 2021 באזור. המשאית הכילה מכשירי חשמל ביתיים ושמן מנועים נמצא גם הוא במחסן סמוך.

הוא הואשם בהחזקת רכוש גנוב ונעלם כעבור שלושה חודשים. ב-10 למאי נמצא על ידי שכן, כשהוא מת בתוך תיק הוקי קרח. משטרת המחוז פרסמה כי "החוקרים מבקשים לדבר עם כל מי שדיבר או ראה את מר קפלן לפני היעלמותו באוגוסט 2021". המשטרה הקימה קו מיוחד שאליו יוכלו העדים להתקשר ולדווח.

המשטרה מסרה כי ההערכה היא שהוא מת בשנה שעברה. כמה עדי ראיה דיווחו שראו תיק הוקי במים כבר בנובמבר 2021, אך לא חשבו על כך או דיווחו על כך למשטרה. משטרת דורהאם אמרה שהם עובדים עם משטרת טורונטו על החקירה.

קפלן איתור נעדר טורונטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד