י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
רוצח המונים

פוטין הרג בעיר אחת יותר ממה שהיטלר הרג במלחמת העולם השנייה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הרג בעיר מריופול באוקראינה יותר ממה שהרג שהיטלר במהלך מלחמת העולם השנייה, כך אומר ראש העיר של מריופול. "הוא לא יעצור באוקראינה"

פוטין הרג בעיר אחת יותר ממה שהיטלר הרג במלחמת העולם השנייה
מלחמת אוקראינה - רוסיה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

ולדימיר פוטין הרג בעיר באוקראינה יותר ממה שהיטלר הרג במהלך מלחמת העולם השנייה, כך אומר ראש העיר של מריופול, אבל "הוא לא יעצור באוקראינה", מוסיף ראש העיר.

באזהרה חמורה למערב, אמר ראש העיר ואדים בויצ'נקו כי המספר יגדל רק אם לא יופעל לחץ נוסף על נשיא רוסיה. בויצ'נקו מתמודד 83 ימים של הפצצות וגופות מתפרקות שחדרו לצינורות אספקת המים, ובכך עורר מגיפה קטלנית.

לאחר חודשים של הפצצות, צבא אוקראינה הודיע ​​כי הוא סיים את משימת הלחימה שלו במפעל הפלדה אזובסטל שנסגר בריופול. כ-260 לוחמים אוקראינים נלקחו לשטח שבשליטת רוסיה וסגנית ראש ממשלת אוקראינה אירינה ורשצ'וק אמרה שהם יחליפו אותם בשבויי מלחמה רוסיים.

בויצ'נקו אמר כי הרוע שיצרה רוסיה במריופול "גרוע אפילו יותר מגרמניה הנאצית". הוא המשיך: "במלחמת העולם השנייה, 10,000 בני אדם נהרגו במריופול בכיבוש של שנתיים. בחודשיים של מלחמה זו שפיכת הדם, רוסיה הרגה יותר מ-20,000. פוטין הוא רוע גדול מהיטלר ואנחנו חייבים לעצור אותו, הוא לא יעצור באוקראינה. זה לא מספיק לרוסיה, לכן אנחנו צריכים לעצור אותו בהקדם האפשרי כדי שרוסיה לא תוכל להמשיך ולהפיץ את השפעתה באירופה. אנחנו צריכים לקבל את השטחים שלנו בחזרה".

כוחותיו של פוטין ניסו לכבוש את עיר הנמל לפני כן, בשנת 2014. כמרכז תעשייתי ענק ונמל בים אזוב, מריופול תהווה הפיכה כלכלית ענקית לטובת רוסיה, ומהווה גם נתיב אספקה ​​עיקרי מרוסטוב לדרום אוקראינה.

בויצ'נקו דיבר על הפחד שאזרחים מתמודדים איתו מדי יום, בלי חשמל או גז, וגם לא אוכל. אבל הבעיה הכי גדולה עכשיו, הוא אומר, "היא עם מי השתייה". גופות פזורות ברחבי העיר, מה שגורם לאדמה להפוך למורעלת ולבסוף להיכנס למים תת קרקעיים ואל נהרות ולים". הוא המשיך ואמר כי: "מזג האוויר מתחמם ועל פי הערכות הרופאים, העיר בסכנת מחלות מדבקות שייקחו אלפי חיים של אנשים.

הרוסים עשו במריופול טקטיקות דומות לאלו שעשו בסוריה. הכוחות פגעו שוב ושוב בבתי חולים וגרמו לאזרחים להתפנות לתוך רוסיה לאחר שתקפו מקלטים ומסדרונות פינו.

ולדמיר פוטין מריופול מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד