כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
איים לרצוח

מיאמי: נעצר לאחר שאיים על חרדים עם סכינים

גבר שאיים על תושבים יהודים ועל תושבים אפרו אמריקאים בשכונה בצפון מיאמי ביץ' כשהוא נושא סכין, הואשם בחמישה סעיפי תקיפה בנסיבות מחמירות. "היו לו סכיני מטבח בשתי ידיו"

מיאמי: נעצר לאחר שאיים על חרדים עם סכינים
כריסטופר לוק טיקה סינג צילום: Yeshiva world news

כריסטופר לוק טיקה סינג בן 32, הואשם ביום שני האחרון בשורה של פשעים לאחר שאיים על אנשים בסכינים עם השמצות ואיומים מילוליים.

האירוע התרחש ביום שני במיאמי ביץ' פלורידה, אחד התושבים החרדיים באזור סיפר לתקשורת המקומית: "בזמן שאני הלכתי ברחוב, אני מבחין באדם משוגע מחזיק סכין מטבח, מקלל אותנו, צועק השמצות אנטישמיות, והוא התחיל לרדוף אחרינו", אמר אחד הקורבנות בשם אהרון.

"היו לו סכיני מטבח בשתי ידיו, והוא התחיל לצעוד לעברנו, מאיים לדקור אותנו ולהרוג אותנו. הוא נראה כאילו הוא פשוט איבד את זה, פשוט התפרק. ברחתי, ולא רציתי להתעסק עם אדם שמחזיק שני סכיני מטבח", אמר אהרון. כך דווח אתר Yeshiva world news.

המעצר\\צילום: Yeshiva world news.

האיש גם איים לרצוח אפרו אמריקאים. מהמשטרה נמסר כי סינג, איים על חמישה אנשים בעודו מחזיק בסכינים, וצרח לעבר היהודים ללא הפסקה, "כל היהודים הולכים למות הלילה" והוסיף מילים קשות לתיאור. התובעים האשימו את החשוד בחמש עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני עם דעות קדומות, ואמרו לשופט כי "זה לא אירוע בודד. הוא נעצר על דברים מאוד דומים בעבר". סינג נעצר ללא אפשרות שחרור בערבות, והוא ממתין למשפט.

צילום: Yeshiva world news.

"זה היה מאוד מפחיד. אני רק שמח שהוא כבר לא מהווה איום על הקהילה", אמר אהרון. התובעים ביקשו מבית המשפט לא לשחררו עם ערבות, אלא להשאיר אותו בכלא בזמן שהוא ממתין למשפט, השופטים קבעו שהוא יישאר במעצר ללא אפשרות לקיים שחרור בערבות. מנגד, שכנים סיפרו לערוץ -7News שהוא גר בשכונה כבר שנים עם אמו, והם מעולם לא ראו בו איום עד עכשיו.

סכינים איום ברצח שנאת חרדים מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד