י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בית חולים חדש

נחשף: המיליונים החדשים שהובטחו לח"כ זועבי

חה"כ רינוואי זועבי שהחליטה לפרוש מהקואליציה, חזרה בה לאחר פגישה עם רה"מ החליפי יאיר לפיד | בממשלה הכחישו כי זועבי קיבלה כסף חדש בתמורה למהלך, אך כעת השקר מתגלה | בית חולים חדש למגזר הערבי בעלות של עשרות מיליוני ש"ח 

נחשף: המיליונים החדשים שהובטחו לח"כ זועבי
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ביום ראשון הודיעה חברת הכנסת רינוואי זועבי על חזרתה לקואליציה, זאת לאחר פגישה עם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לצד ראשי רשויות מהמגזר הערבי שהעלו דרישות תקציביות לטובת הציבור שבחר בהם.

בממשלה הכחישו כי זועבי קיבלה כסף חדש בתמורה לחזרתה לקואליציה, אך בחלוף יומיים השקר מתגלה עם פרסום הצעת מחליטים בעיתוי תמוה, למימון של 25 מיליון שקל לטובת בית חולים במגזר הערבי.

בימים הקרובים תאשר הממשלה פעימה ראשונה של תקציב שהשיגה חברת הכנסת זועבי. לפי הצעת המחליטים שהוגשה בעניין נכתב כי התקציב נועד "לצורך חיזוק מערכת הבריאות בעיר נצרת, משרד הבריאות יקצה סך של 12.5 מיליון שקלים בשנת 2022 ומשרד האוצר יקצה סך של 12.5 מיליון שקלים נוספים בשנת 2023".

כזכור, ביום ראשון הודיעה חברת הכנסת זועבי על חזרתה לקואליציה "אני בכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית. אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות שהפנו אליי ושהם מבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד.

אני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת. לכן מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה".

ג'ידא רינאוי זועבי בית חולים ערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד