כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
אחרי הדרמה

פילבר מתעקש על קיום פגישת ההנחיה ומבהיר "שיקרו לי"

עד המדינה מתעקש על קיומה של פגישת ההנחיה בימיו הראשונים במשרד התקשורת: "לא יכול למחוק סיטואציה שיש במוח". הוא סיפר כי יש דברים שהסתירו ממנו בחקירה שאם היה יודע לא היה חותם על הסכם עד המדינה

פילבר מתעקש על קיום פגישת ההנחיה ומבהיר "שיקרו לי"
פילבר במסדרונות בית המשפט צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לאחר הדרמה אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים ודחיית הבקשה לתיקון כתב האישום בתיק 4000 בנימוק כי "יש בתיקון המבוקש לגרום לפגיעה מהותית וקונקרטית בזכותם וביכולתם לנהל את הגנתם". החקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר נמשכת היום (רביעי).

פילבר נחקר בידי עו"ד בועז בן צור, סנגורו של נתניהו והתעקש גם היום על קיומה של פגישת ההנחיה למרות שלא יכול היה לתחם בדיוק מתי אירעה. נזכיר, כי אתמול דחה בית המשפט את בקשת הפרקליטות לתיקון כתב האישום באשר למועד פגישת ההנחיה.

עד המדינה תיאר את פגישת ההנחיה מהצד שלו. "אני שומע מראש הממשלה את המשפטים הקצרים, מבין את רוח הדברים - ועם זה אני הולך", אמר פילבר שהסביר גם כי בשבועיים הראשונים לתפקידו היה פחות עצמאי ולאחר מכן "פרש כנפיים". הוא הדגיש שהוא לא חוזר מגרסתו על קיום מפגש ההנחיה, וחזר על כך שבית המשפט יחליט על מהות הפגישה שהתקיימה בשבועיים הראשונים לתפקידו, אז קודמה ואושרה עסקת בזק-יס ששווה מיליונים רבים לאלוביץ'. "עובדתית אתה לא יכול למחוק סיטואציה שיש לך אותה במוח", אמר פילבר.

למרות זאת, בחלק אחר בדיון הודה פילבר כי אם היה ידוע לו המידע שידוע לו היום לא היה חותם על הסכם עד המדינה: "לשווא ניסו לחבר אותי לכל האירוע,  עובדתית לא אמרו לי את כל האמת בחקירה. אם הייתי יודע את כל מה שאני יודע עכשיו, הייתי שם את המפתחות והולך". 

 

משפטו של בנימין נתניהו תיק 4000 שלמה פילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד