י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
בעקבות האיומים מאיראן

הישראלים בורחים מהיעד הנחשק: צניחה בהזמנת חבילות נופש מישראל

הטורקים מדווחים על ירידה גדולה ברכישת חבילות נופש לאחר אזהרת המסע של ישראל לטורקיה. זאת לאחר שישראל פרסמה אזהרת מסע לטורקיה כי קיים 'איום ממשי' על אזרחיה שייסעו לטורקיה לאחר החיסול באיראן

טורקיה: אילוסטרציה
טורקיה: אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר שאיראן איימה להגיב על חיסולו של קולונל מצבא משמרות המהפכה בבירה טהראן עם 5 כדורים על ידי שני תוקפים שהיו רכובים על אופנוע באמצע הרחוב לאור יום לפני כשבועיים. המתיחות בין שתי המדינות עלתה, וישראל פרסמה אזהרת מסע לטורקיה ביום שני האחרון.

הישראלים לקחו ברצינות את האזהרה, ולאור זאת חלה ירידה גדולה בחבילות נופש וכרטיסי טיסה שנרכשו מישראל לטורקיה. סוכנויות נסיעות ישראליות הודיעו כי לאחר האזהרה חלה ירידה גדולה בכרטיסי הטיסה ובחבילות הנופש לטורקיה.

זיו רוזן, מנכ"ל אתר הטיולים גוליבר, אמר כי "לאחר שהחלו להשתפר יחסי אנקרה-תל אביב, טורקיה הייתה אחד היעדים המבוקשים ביותר עבור הישראלים" הוא ציין כי המגמה השתנתה לאחר אזהרת המסע. "היתה ירידה של 50% בהזמנת חבילות נופש וירידה של 30% בכרטיסי הטיסה", והדגיש כי הוא מצפה שהמצב יתייצב בעוד מספר ימים בהתבסס על העבר, רוזן הוסיף, "עם זאת, הישראלים מאמינים שהצורך והרצון לצאת לחופשה יתגברו על כל הפחדים".

לעומת זאת, מאתר השוואת המחירים Travelist, דווח כי שיעור הישראלים המחפשים חופשה בטורקיה ירד ב-23 אחוז, אך טורקיה עדיין בין 5 המדינות המבוקשות ביותר.

טורקיה חבילות נופש משמרות המהפכה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד