כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
במוצב סמוך לחרמון

בדרך לציון השל"ה: הרבי מקאליב חיזק את החיילים

בדרך לציון השל"ה הקדוש לרגל ערב ראש חודש סיון הגיע הרבי מקאליב לחיק את החיילים במוצב סמוך לחרמון. צפו בסיקור ותמונות מהביקור המרומם

בדרך לציון השל"ה: הרבי מקאליב חיזק את החיילים
הרבי מקאליב בחיזוק בצפון צילום: באדיבות המצלם

מחזה בלתי שגרתי התרחש השבוע במוצב צבאי הסמוך לאתר החרמון, הרבי מקאליב, משורר ורוקד ביחד עם החיילים בבסיס, בסיום דברי החיזוק שנשא הרבי בפניהם. הרבי חיזק את החיילים בדברי אמונה וביטחון והחשיבות הגדולה שיש במעשיהם שהם שומרים על עם ישראל. בסיום השירה התקבצו החיילים למעמד אמירת שמע ישראל, כפי שהנהיג זקנו של הרבי, האדמו"ר מקאליב זצ"ל. הרבי בירך את החיילים והעניק לכל אחד מהם מטבעות לשמירה.

עם תום המפגש המרגש עם החיילים, המשיך הרבי במסע החיזוק ברמת הגולן. בביקור בישיבת ההסדר ברמת הגולן, נשא הרבי דברי הכנה מרומים לקראת קבלת התורה. לאחר השיחה נפרד הרבי בהתרגשות מבחורי הישיבה.

לאחר מכן נפגש הרבי עם גיבורי הכוח שומרי השמיטה ברמת הגולן, הוא שמע מהם על הקשיים וההתמודדות בשמירת השמיטה. הוא הזכיר את דברי זקנו, על הזכות הגדולה שיש לחקלאים שהם מקיימים את המצוות התלויות בארץ ומוסרים את נפשם על כך.

את המסע ברמת הגולן סיים הרבי בשיחה ודברי חיזוק במושב אבני איתן. חברי המושב התקבצו לבית הכנסת המרכזי ביישוב לשמוע את דברי החיזוק. בסיום השיחה התקיים מעמד קבלת עול מלכות שמים ברוב עם. הרבי בירך את התושבים שתהיה הברכה שרויה במעשי ידיהם ובפרט אלו הזוכים לקיים שמיטה כהלכתה.

בסיום המסע ברמת הגולן, נסע הרבי ביחד עם חסידיו, לשפוך שיח בציון השל"ה בטבריה. על פי המסורת המשפחתית, האדמו"ר המיוחס בן אחר בן לשל"ה הקדוש. במהלך התפילה הזכיר הרבי את שמותיהם של חסידי ואוהדי בית קאליב שיזכו לנחת יהודית מצאצאיהם, יחד עם כל בית ישראל.

הרבי מקאליב תפילת השל"ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד