ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תקיפה אכזרית

כתב אישום נגד צעיר שהיכה גבר חרדי ללא סיבה

צעיר אנטישמי הועמד לדין בגין פגיעה בגבר חרדי ללא סיבה. אתמול הוגש כתב אישום נגד הצעיר עם סעיף של פשע שנאה ועבירות נוספות, נגד חרדי מוויליאמסבורג

כתב אישום נגד צעיר שהיכה גבר חרדי ללא סיבה
כנופיית האנטישמיים צילום: משטרת ניו יורק

התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, הודיע ​​אתמול (חמישי) כי צעיר מברוקלין הועמד לדין בגין תקיפה עם הסעיף 'פשע שנאה' ועבירות נוספות בקשר לתקיפה נגד גבר יהודי בוויליאמסבורג ברוקלין. בחודש אפריל האחרון הקורבן צעד לבית כנסת ביום שבת, והותקף ללא סיבה.

התובע המחוזי גונזלס אמר. "ללא סיבה או פרובוקציה, הנאשם הזה תקף לכאורה אדם חף מפשע רק בגלל אמונתו היהודית. פשעים המכוונים ליחידים בגלל דתם, גזע, מוצא אתני, הם איום על כל מה שאנו מייצגים כאן בברוקלין, נבקש להאשים את האיש שהיכה את הקורבן".

התובע המחוזי הודיע כי התוקף הוא לוגן ג'ונס, בן 18 מסטטן איילנד. הוא הועמד אתמול לדין בפני שופט בית המשפט העליון בברוקלין דני צ'ון, לאחר שהוגש כתב אישום בו הוא מואשם בתקיפה מדרגה שלישית כפשע שנאה, איום מדרגה שלישית כפשע שנאה, ניסיון תקיפה כפשע שנאה, ניסיון תקיפה מדרגה שלישית והטרדה מדרגה שנייה. הערבות נקבעה על 30,000$ והנאשם חויב לחזור לבית המשפט ב-24 ביוני 2022. כך דווח האתר Yeshiva world news.

פרקליט המחוז אמר כי על פי החקירה, ביום 1 באפריל 2022, בשעה 19:55 לערך יום שבת, ברחוב גרי 58, פנו קבוצה של חמישה אנשים אל הקורבן, בן 21, ורעייתו, כשהם צעדו לבית הכנסת, הנאשם החל לפתע להכות בפניו של הקורבן באגרופים, הנאשם ושניים נוספים בעטו שוב ושוב בקורבן כשנפל על הקרקע".

על פי החקירה, הכנופייה נמלטה מהמקום לאחר שאשתו של הקורבן ביקשה מעובר אורח להתקשר למשטרה, הנפגע סבל מכאבים עזים בראש ובגוף ובלחי, וכן מחבלות בפנים.

וויליאמסבורג ברוקלין תקיפה אנטישמית ליל שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד