כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
נפתחה חקירה

המשטרה מחפשת אחר אדם שאיים לפגוע ביהודים

משטרת לאס וגאס מחפשת אחר אדם שאיים על יהודים בחג השבועות וביום שבת האחרון במרכז יהודי. האיש נכנס לתוך המרכז והשמיע איומים לעבר באי המקום, הוא הורחק משם על ידי המאבטחים שהתקשרו למשטרה

המשטרה מחפשת אחר אדם שאיים לפגוע ביהודים
החשוד כפי שצולם ממצלמות האבטחה צילום: צילום מסך

משטרת לאס וגאס מחפשת אחר אדם שנכנס למרכז יהודי ביום שבת האחרון ובחג השבועות, ואיים על יהודים במרכז יהודי שחגגו את החג. לפי המשטרה, "ב-4 ביוני בשעה 10:20 לערך, שוטרי סיור הגיעו לאחר דיווח על אדם חשוד. בהגיעם למקום אנשי האבטחה אמרו לשוטרים כי גבר נכנס וגרם להפרעה והעיר הערות מאיימות נגד האנשים".

עוד מסרה המשטרה, "הגבר תואר כגבר שחור, מבנה גוף שרירי עם ראסטות, יש לו מספר קעקועים על הפנים, הוא נראה לאחרונה לבוש בגופייה אפורה, ג'ינס שחור ונעליים בצבע חום".

בעמוד הפייסבוק של המרכז היהודי נכתב: "אנו משתפים את הקהילה שלנו כי היינו מטרה על ידי אדם שניסה להיכנס לבניין שלנו. בשלב זה, איננו יודעים את כוונתו, עם זאת, החלטנו להתנהל בזהירות ולנעול את הקמפוס מיד לאחר שהאיש עזב".

"משטרת המטרופולין, יחד עם בלשים מהיחידה ללוחמה בטרור הגיעו למקום, משטרת המטרו תספק סיורים נוספים להרתעה באזור בשבוע הזה", בהמשך הפוסט נכתב. "התרענו בפני הרשויות הרלוונטיות, ואנו נוקטים בכל האמצעים כדי לשמור על בטיחות הצוות והקהילה שלנו, כולל סקירת צילומי האבטחה, כדי לראות אם נוכל לקבל תובנה נוספת לגבי התקרית הזו, תוכניות חג השבועות התנהלו כמתוכנן אך עם אבטחה נוספת".

אנטישמיות ארה''ב לאס וגאס מרכז יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד