ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מרגיש בודד

ניר אורבך הודיע לבנט: אין כבר טעם להמשיך

אין זה סוד כי יציבות הקואליציה רעועה מאי פעם וכי המשמעת הקואליציונית סופגת טלטלה הצבעה אחר הצבעה, אך נראה כי מי שכבר נמצא על הגדר ורק מחפש את העיתוי המתאים לחצות את הקווים הוא חה"כ ניר אורבך שעל פי הדיווח כבר הודיע לרה"מ על כוונותיו

ניר אורבך הודיע לבנט: אין כבר טעם להמשיך
ניר אורבך עם נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דקות לאחר שהטיח ברע"מ "השותפות איתכם כשלה", הגיע חבר הכנסת ניר אורבך כשהוא זועם וטעון ללשכת ראש הממשלה נפתלי בנט והודיע לו כי בכוונתו להתפטר מהקואליציה, מבחינתו אין טעם להמשיך.

כבר שבועות שמדווחים כי ניר אורבך נמצא על הקצה ובוחן אפשרות לפרוש, אך נראה כי הוא כבר קיבל את ההחלטה ורק ממתין לעיתוי הנכון, תוך שהוא מקבל את בקשת הקואליציה להמתין עוד כמה ימים.

לפי הדיווח, בליל שלישי, בפגישה שהתקיימה בשעה 02:00 בלילה הודיע ניר אורבך לראש הממשלה נפתלי בנט כי אינו יכול עוד, "הערבים בקואליציה מחפשים רק כספומט ולא שום חזון אזרחי". הוא הבהיר "נתתי הזדמנות, שילמתי מחירים, נותרתי לבד ואין כבר טעם להמשיך".

אתמול דווח כי ניר אורבך מנהל מגעים מתקדמים עם הליכוד על פרישה מהקואליציה בתמורה לשריון בכנסת הבאה, אורבך אמנם מעדיף ממשלה חלופית בכנסת הזו אך לוקח בחשבון תרחיש כי המהלך ידרדר לבחירות מידיות.

ניר אורבך נפתלי בנט קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד