ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אוקראינה מלגלגת

הצבא הרוסי מאחסן גופות חיילים במפעל לאריזת בשר

הצבא הרוסי איבד כל כך הרבה חיילים במלחמתו באוקראינה, עד שהוא נאלץ לאחסן את גופות חייליו המתים במפעל לאריזת בשר שהוגדר מחדש כמחסן מתים, כך לפי גורמים אוקראינים. הרוסים חיפשו מקררים נוספים לאחסון הגופות בעיר הכבושה מליטופול

חיילים רוסים מפנים גופות: אילוסטרציה
חיילים רוסים מפנים גופות: אילוסטרציה צילום: צילום מסך

אגף המודיעין של משרד ההגנה האוקראיני טוען שלצבאו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אזל המקום לאחסן את מספר החיילים ההרוגים ההולך וגדל, והוא החליט לאחסן את גופות חייליו המתים במפעל לאריזת בשר שהוגדר מחדש כמחסן מתים.

גורמים רשמיים אמרו כי הרוסים חיפשו מקררים נוספים לאחסון הגופות בעיר הכבושה מליטופול, דרומית מזרחית לבירה קייב. "הנהלת הכיבוש של מליטופול מחפשת בדחיפות מקפיאים ומקררים תעשייתיים נוספים", נכתב בהודעה.

עוד נכתב בהודעה, "ידוע כי מפעל אריזת הבשר בעיר, שהוסב לחדר מתים, כבר מלא לגמרי בגופות הכובשים שנהרגו ואינו יכול לקבל יותר". הצבא הרוסי החל להסב את מפעל אריזת הבשר לחדר מתים מאולתר, כך מסר משרד ההגנה. על פי הדיווחים, בעלי המפעל נצטוו לוותר על המפעל ללא תשלום לרוסים.

הכוחות המאוחסנים שם מתו בקרבות ליד אזור זפוריז'יה, כך אמרו גורמים אוקראינים. "אירועים אלו קשורים לאובדן רב של הכובשים", נמסר מטעם משרד ההגנה האוקראיני בהודעה לעיתונות. בנוסף נטען, כי "האחסון לטווח ארוך של גופות ההרוגים נובע מכוונות ההנהגה הרוסית להסתיר את היקף ההרוגים האמיתי מהציבור הרוסי".

כוחות רוסים כבשו את מליטופול בפברואר במהלך השבוע הראשון של הפלישה לאוקראינה. במרץ האחרון, כוחות צבא רוסים הציבו ראש עיר חדש במליטופול לאחר שראש העיר הנבחר נחטף על ידי קבוצה של 10 חיילים רוסים ושוחרר מאוחר יותר, אך הודח לאלתר מתפקידו.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים מפעל בשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד