י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"מתקן חשוד"

מטען חבלה נמצא בפתח ביתה של חברת המועצה

מטען חבלה נמצא בפתח ביתה של חברת מועצה מקליפורניה בבוקר יום שלישי, מה שגרם לרשויות אכיפת החוק לפנות את האזור. יחידה לסילוק פצצות של סן חוזה הגיבה במהירות ופינתה את משפחת דייוויס והשכנים מסביב. יחידת הסילוק אישרה כי המטען היה חומר נפץ

מטען חבלה נמצא בפתח ביתה של חברת המועצה
פיצוץ: אילוסטרציה צילום: Pixabay

חומר נפץ הוטמן בפתח ביתה של חברת המועצה של סן חוזה בקליפורניה ארה"ב, דב דייוויס. חומר הנפץ התגלה על ידי שכן, שדיווח על "המתקן החשוד", כך דיווחה רשת NBC. יחידה לסילוק פצצות של סן חוזה הגיבה במהירות ופינתה את משפחת דייוויס והשכנים מסביב. יחידת הסילוק אישרה כי המטען היה חומר נפץ והוציאה אותו מהנכס עד אחר הצהריים ללא תקריות, כך מסרה המשטרה.

חברת המועצה שהתמודדה ללא הצלחה לראשות העיר בבחירות המקדימות ב-7 ביוני, אמרה כי היא מוטרדת מהאירוע ומקווה שהעבריין ייתפס. "אני חייבת לומר שאני מוטרדת מאוד מהעובדה שמישהו יאיים לפגוע בי ובמשפחתי רק בגלל שאני נבחרת ציבור", אמרה דייוויס בהצהרה. "זה שוחק עוד יותר את הדמוקרטיה שלנו ואת היכולת שלנו למשוך אנשים טובים לרוץ לתפקידים ציבוריים".

עוד אמרה "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם החקירה ותקוותנו היא לתפוס את העבריין. אנחנו מאוד אסירי תודה למשטרה על חריצותם. אנחנו גם מאוד אסירי תודה לשכנינו על ההבנה והתמיכה שלהם".

עדיין לא בוצעו מעצרים והחקירה נמשכת, מסרה המשטרה. המשטרה מנסה לקבוע אם חברת המועצה הייתה המטרה או שמישהו השאיר אותה שם באופן אקראי. "הייתי מאוד מודאג כי זה היה שם מול הבית שלנו, והייתי צריך פשוט לתפוס את כל החפצים שלי ואת הכלב שלי ולהוציא אותו מכאן", אמר דארן נוסק, שכן של חברת המועצה.

מטען חבלה קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד