ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
חזר לוחמני לכנסת

הח"כ החרדי תקף את הנדל: "מטיף לנו בחוצפה וביהירות"

ח"כ יעקב טסלר עלה אמש לדוכן הנואמים במליאת הכנסת ותקף בחריפות את שר התקשורת יועז הנדל. בהתייחסו לפגישתו עם משלחת האדמו"רים והרבנים במשרדו אמר: "לא רק שברוב גאוותו, הוא לא טרח לחבוש כיפה לכבודם, הוא עוד הטיף להם מוסר בחוצפה ובגסות רוח. אפס כבוד לרבנים ולמסורת" | צפו

הח"כ החרדי תקף את הנדל: "מטיף לנו בחוצפה וביהירות"
יעקב טסלר נואם במליאה צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

בנאום שנשא במליאה אמש (רביעי) תקף חבר הכנסת יעקב טסלר את שר התקשורת יועז הנדל ברקע התבוסה בהעברת החוק לביטול הרפורמה.

טסלר פתח את דבריו ואמר: "שמעתי מוקדם יותר היום את שר התקשורת יועז הנדל, עומד פה ומטיף לנו בחוצפה וביהירות, איך לחנך את הילדים שלנו ואיך לנהל את אורח חיינו. הוא יודע יותר טוב מאתנו מה טוב לנו, הוא מבין יותר טוב מגדולי ישראל מהי הדרך הנכונה לנו, ובכלל, הוא ממליץ לנו – הנציגים החרדים לשמוע מפיו, מה הציבור החרדי רוצה".

"וכל האמור", הוסיף טסלר, "מצטרף לזלזול שלו בגדולי ישראל, רבנים, ראשי ישיבות ואדמו"רים שעלו ללשכתו, בצורה תקדימית, כדי להביע את כאבם נוכח הסכנה שהוא מנסה להוביל ברפורמה הזו. הוא שמע את דאגתם, אך התייחס אליהם בזלזול מופגן. הוא נוכח בצער הרב שהרפורמה הזו גורמת להם, אך הפגין כלפיהם אדישות ומשיכת כתף. לא רק שברוב גאוותו, הוא לא טרח לחבוש כיפה לכבודם, הוא עוד הטיף להם מוסר בחוצפה ובגסות רוח. אפס כבוד לרבנים ולמסורת. התורה תובעת עלבונה הפגיעה בפומבי בגדולי ישראל הביאה לביזוי של הנדל היום".

"צריך לומר את האמת. מאחורי המילים היפות של עידוד תחרות ושיפור השירות כביכול, עומדים אינטרסים של אויבי הציבור החרדי, שמטרתם לשבור את החומות שהציבור החרדי מעוניין להתבצר בתוכם מרצונו החופשי ומבחירה אישית".

לדבריו, "יוזמת הסלולר הכשר, החלה לפני כעשרים שנה בהכוונתם של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים. אף אחד, לא יכול לקבוע ולהחליט לציבור החרדי את טיב ערכיו ואורח חייו. אף אחד, אינו רשאי גם למנוע התארגנות צרכנית ואף אחד גם לא יורשה, לפגוע פגיעה קשה בחופש הפרט. זו פגיעה אנושה במאות אלפי צרכנים, שערכיו עומדים על כף המאזניים ונילחם בזה ללא פשרות".

ח"כ יעקב טסלר קרא לו: "השר הנדל, הנח לנו! הנח לילדינו! רבים לפניך ניסו להתערב ולפגוע בערכים שלנו, באמצעים שונים ולא הצליחו. הם לא הצליחו וגם אתה לא תצליח בעז"ה".

יעקב טסלר יועז הנדל רפורמת הסלולר הקומה הכשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד