כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הנהג היה מעורב בתאונה קטלנית ונמלט, האח התחזה

בתום חקירת המשטרה הגישה אתמול פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד תושב הכפר מזרעה שהתחזה כמי שנהג ברכב שגרם לתאונה קטלנית בכביש בכביש 899 סמוך למושב יערה בה נהרגה קצינת צה"ל ושניים נוספים נפצעו באורח קשה

הנהג היה מעורב בתאונה קטלנית ונמלט, האח התחזה
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לפני כארבעה חודשים התרחשה תאונת דרכים קטלנית בין 2 כלי רכב פרטיים, כתוצאה מכך נהרגה קצינה בצבא תושבת היישוב אדמית בת 21. נהג הרכב והנוסע לצידו, תושבי קיבוץ איילון (22) נפצעו באורח אנוש ובאורח קשה.

נהג הרכב הפוגע, תושב נהריה בשנות ה- 30 לחייו, שנפצע באורח קל, עזב את מקום התאונה מבלי שהגיש סיוע לפצועים. זמן קצר לאחר עזיבתו של הנהג הפוגע את זירת התאונה הגיע לבית החולים לגליל המערבי, החשוד, אחיו של נהג הרכב והציג את עצמו בבית החולים כמי שנהג ברכב וכמי שזקוק לטיפול רפואי לאחר שנפגע בתאונה וזאת על מנת להסתיר את מעורבותו של אחיו בתאונה בוחני התנועה של מרחב אשר, אשר נכחו בבית החולים עצרו את החשוד לחקירה ביחידת הבוחנים של משטרת עכו.

בתוך כך, מיד עם התפתחות החקירה, ביצוע פעולות חקירה ראשוניות ובהתאם לממצאים בזירת האירוע, הבינו החוקרים כי מי שנהג ברכב הינו אחיו של העצור שנמצא בידם והחלו בפעולות חקירה לאיתורו של הנהג החשוד שנהג ברכב.

בחלוף חודש מיום התאונה, החשוד הסגיר את עצמו לידי המשטרה.

בתום חקירה מורכבת ומאומצת שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב אשר בשת"פ בוחני מרחב אשר, שכללה גבייה של עשרות עדויות, סריקת צילומי אבטחה, איסוף ממצאים פורנזיים ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הוגש כתב אישום נגד החשוד בגרימת התאונה ואתמול, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד אחיו של נהג הרכב בעבירות של מסירת ידיעה כוזבת ושיבוש מהלכי משפט.

התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד