י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סכנת חיים מיידית

אימה בטורקיה: איראנים נצמדו לזוג ישראלים

זוג ישראלים שנפשו בשבוע שעבר בטורקיה, מספרים כי במסעדה באיסטנבול התיישבו לידם שני דוברי פרסית שהעלו את חשדם. לאחר שהאיראנים ביררו אצל המלצר מהיכן הם, השניים מיהרו לעזוב את המקום ולהסתגר במלון

אימה בטורקיה: איראנים נצמדו לזוג ישראלים
איסטנבול, טורקיה צילום: unsplash

ברקע האיומים על חיי ישראלים בטורקיה מצד חוליות איראניות שמחפשות לפגע כנקמה על הפעולות החשאיות שמיוחסות לישראל, ב-N12 מובאת עדותם של דור והדס סיתאלכול שחזרו השבוע מחופשה בטורקיה ומספרים על אירוע חריג שחוו בזמן שאכלו במסעדה.

לדברי השניים, בסוף השבוע האחרון הם נכנסו למסעדה באיסטנבול, שם נצמדו אליהם צמד דוברי פרסית. דור סיתאלכול מתאר את שהתרחש לאחר מכן: "אשתי ואני ישבנו במסעדה שהייתה חצי ריקה ולמרות זאת שני איראנים שנכנסו פנימה החליטו לשבת צמוד אלינו. הם דיברו בשילוב של פרסית ואנגלית והתעסקו הרבה עם הטלפון. הם לא הפסיקו להסתכל לכיווננו, לצאת החוצה ולהיכנס פנימה ובשלב מסוים האיראנים שאלו את המלצר מאיפה אנחנו?".

השניים מעידים כי חשו את מבטיהם של השניים שעוררו את חשדם: "הם ישבו מאוד קרוב אלינו והסתכלו מה אנחנו עושים. זה היה נראה חשוד כי הם יצאו ונכנסו שוב ושוב ועברו משיחות באנגלית לפרסית. הרגשנו פחד נוראי, זה היה נראה כאילו שהם עוקבים אחרינו", הם מספרים לכתבת ענבר טויזר.

השניים, שנלחצו מאוד מהמתרחש, החליטו לעזוב את המקום מיידית. "הפסקנו את הארוחה באמצע, עזבנו את המסעדה ולא יצאנו מחדר המלון עד הלילה שבו נסענו לשדה התעופה ומשם ישר לטיסה".

"אנשים צריכים להבין שזה לא צחוק ובאמת יש איראנים בטורקיה שכנראה מחפשים ישראלים ויש סכנה" הם מזהירים. "ישראלים בטורקיה טוענים שהם לא מרגישים כלום אבל זה לא נכון. אנחנו בטוחים שסימנו אותנו, שני דוברי הפרסית שאלו את המלצר מאיפה אנחנו והחלטנו שאנחנו מוותרים על המשך הארוחה וחוזרים חזרה למלון".

איראן טורקיה איסטנבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד