ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
תחזית קודרת

15,000 אוסטרלים ימותו מקורונה בשנת 2022

עד 15,000 אוסטרלים צפויים למות מקורונה השנה, אך מומחה למחלות זיהומיות אומר כי המספר "גבוה מדי" ויש לעשות יותר כדי לעודד שימוש במסכות ולשפר את איכות האוויר. "רמת החיסון הנוכחית אינה גבוהה מספיק"

15,000 אוסטרלים ימותו מקורונה בשנת 2022
קורונה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

פרופ' מרגרט הלר ממכון ברנט באוסטרליה, שיעצה לממשלות הפדרליות והוויקטוריאניות במהלך מגפת הקורונה, הזהירה כי המדינה בדרך ל-10,000 עד 15,000 מקרי מוות מקורונה בשנת 2022, שזה הרבה יותר מדי לדעתה.

"רעיון מסוג זה שמסתובב, ואין לנו מה להוסיף או להציע, ושבאמת אי אפשר לעשות דברים, הוא למעשה שגוי", אמרה הלר במהלך חקירה פרלמנטרית ויקטוריאנית על התנהלות במגיפה "רמת החיסון הנוכחית אינה גבוהה מספיק". הלר אמרה כי אם אוסטרליה תפחית את העברת קורונה ב-20%, ניתן יהיה להציל יותר מ-2,000 בני אדם.

לדבריה, הרשויות צריכות לנקוט באמצעים למזעור מקרי וירוסים ומוות, כולל עטיית מסכות מחדש בחללים סגורים, תיעדוף איכות האוויר, הגברת החיסונים ושמירה על בידוד. עם זאת, מומחית לאפידמיולוגיה פרופ' ג'ודי מקוורנון, אמרה, כי אלמלא זמינות החיסונים באוסטרליה, מקרי המוות היו קטסטרופליים והיו אירועים "נפיצים" כמו אלו שנראו בארה"ב, הודו ובריטניה, שם מתו מאות אלפים.

כשנשאלה על ידי מנהלי החקירה בפרלמנט אם יש להרחיב את ההגבלות, היא השיבה כי השילוב הנוכחי של שיעורי חיסונים וזיהומים גבוהים פירושו "אנחנו במידה רבה עמידים". היא ציינה כי צעדים נוספים צריכים להיות "סבירים ופרופורציונליים".

קורונה אוסטרליה מתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד