ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נעצרו "על חם"

שני פלסטינים עקצו את המוכרים התמימים ונתפסו

2 חשודים פלסטינים נעצרו בידי המשטרה לאחר שרכשו עגלה נגררת ושילמו באופן פיקטיבי למתלונן תושב מרכז הארץ. מדובר ברכוש בשווי עשרות אלפי שקלים אותו קיבלו החשודים במרמה מלקוחות תמימים

שני פלסטינים עקצו את המוכרים התמימים ונתפסו
אילוסטרציה צילום: רועי אלימה / פלאש 90

בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה אודות תושב שטחים אשר קנה עגלה נגררת מהמתלונן ושילם עבורה באמצעות קבלה פיקטיבית בסכום של מעל 20,000 ₪, פתחה המשטרה בחקירה.

חקירה זו מצטרפת למספר תלונות נוספות שהתקבלו בתקופה האחרונה ובהם סיפורים דומים של מקרי מרמה, בהם החשודים זייפו אסמכתאות של בנקים ויצרו מצג שווא של העברת כספים למתלוננים תמורת רכוש אותו קנו מהם.

עפ"י העדויות שנגבו עד כה, מדובר ברכוש בשווי עשרות אלפי שקלים אותו קיבלו החשודים במרמה מלקוחות תמימים. מחקירה ראשונית עולה כי שיטת העבודה של החשודים פעלה בדרך של איתור מוצר ביד 2 ופניה למוכר עד לכדי סגירת עסקה. אז היו החשודים מעבירים באופן פיקטיבי כסף למתלוננים ושולחים להם צילום של אסמכתאות מזויפות, בטענה שיראו את הכסף בשעות הקרובות בחשבון הבנק שלהם.

בשלב זה היו החשודים מתאמים מקום מפגש ולוקחים את המוצרים אותם רכשו. רק בשלב מאוחר יותר אותם מתלוננים היו מבינים כי נעקצו.

אמש (רביעי), פעילות מהירה של הבלשים הביאה לאיתור 2 חשודים במעשים, הבלשים הגיע למקום מפגש בו נערכה עסקה בין אחד המתלוננים לאחד החשודים אשר הגיע על מנת לקבל את העגלה אותה רכש כביכול. לאחר שהבלשים זיהו את החשוד יצאו ממקומות המסתור ועצרו אותו "על חם".
החשוד בן ה-50 תושב הכפר ראס כרכר נעצר לחקירה.

במהלכה החקירה נעצר חשוד נוסף בן 56 תושב ראס כרכר שעפ"י החשד שותף במעשי המרמה. החקירה נמשכת.

פלסטינים מרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד