י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
הג'ריקנים הצילו

נס: בת 3 ואביה נפלו לבאר בעומק רב וחולצו בהכרה • צפו

בת 3 נפלה לבאר בעומק 15 מטרים בשטח חקלאי בין פרדס חנה לגן שמואל, אביה מיהר להצילה ונפל אף הוא. השניים חולצו בהכרה מלאה

נס: בת 3 ואביה נפלו לבאר בעומק רב וחולצו בהכרה • צפו
חילוץ אב ובתו מבור צילום: דוברות כב"ה חדרה

צוותי הכיבוי של תחנת חדרה חילצו לפני שעה קלה אב ובתו בת ה-3 שנפלו לבאר יבשה, בשטח חקלאי בין פרדס חנה לגן שמואל, שעומקה כ-15 מטרים.

לפי תחקיר ראשוני בזירה, הילדה היא זו שנפלה ראשונה. האב שמיהר לחלץ אותה, השתמש בסולם שהיה במקום. אך הסולם נשבר והאב נפל למטה. השניים חולצו כשהם בהכרה מלאה לאחר שנפלו על ג'ריקנים שהונחו בתחתית. צוותי מד"א החלו לטפל בשניים לאחר החילוץ.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 18:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על ילדה כבת 3 שנפלה לבור בעומק של 15 מטר, בשטח חקלאי בין פרדס חנה לגן שמואל, ואביה שירד לבור בסולם נפל מהסולם מגובה של מספר מטרים".

לדברי הלר, "חובשים ופרמדיקים של מד"א, מתקשרים איתם באמצעות הכבאים שמבצעים פעולות חילוץ מורכבות וממושכות. שניהם בהכרה מלאה ונפלו ככה"נ על ג'ריקנים שנמצאים על קרקעית הבור".

פרמדיקית מד"א אראל חכמון וחובש מד"א שובל קצין, סיפרו: "זו הייתה דרמה ממושכת, הגענו למקום וסיפרו לנו שילדה כבת 3 נפלה לבור בעומק של כ- 15 מטר ואביה גבר בשנות השלושים שירד בסולם לחלץ אותה נפל מהסולם מגובה של מספר מטרים, למקום הגיעו כוחות חילוץ מיוחדים של כיבוי אש, שנערכו לחילוץ מורכב וממושך, תקשרנו באמצעותם עם האבא והבנו שהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות, ביצענו הערכת מצב והוחלט שלא יורידו אותנו לבור ושנמשיך לתקשר איתם ולהיות ערוכים לקלוט אותם בחוץ, לאחר חילוץ ממושך מאוד, הם חולצו בהכרה מלאה, הילדה סבלה מחבלות בבטן ובגפיים והאבא מחבלות בגב ובגפיים, הגדרנו בשטח את מצבם של השנים בינוני ויציב ופינינו אותם תוך טיפול לבית החולים."

חדרה באר חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד