י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אסור להיות חלק מהבושה"

נתניהו לאורבך: "הגיע הזמן להשלים את המלאכה"

אחרי שהתברר כי אורבך לא יצביע בעד פיזור הכנסת, ראש הממשלה לשעבר פנה אליו בפומבי וקרא לו להפיל את הממשלה: "אסור לך להיות חלק מהבושה הזאת. הרי כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת"

נתניהו לאורבך: "הגיע הזמן להשלים את המלאכה"
נתניהו בישיבת הסיעה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש האופוזיציה, חבר הכנסת בנימיו נתניהו, פנה היום (שני) בפתח ישיבת סיעת 'הליכוד' לחבר הכנסת ניר אורבך, וקרא לו להשלים את המהלך להפלת ממשלת בנט-לפיד.

נתניהו פנה לאורבך בפומבי, לאחר שהתברר כי בניגוד לרצון של האופוזיציה, הוא לא יתמוך השבוע בפיזור הכנסת ויחכה עוד. "בנט לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה, הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה. הם צריכים ללכת הביתה", פתח כהרגלו במתקפה על הממשלה.

"אבל בשביל הכיסא שלהם הם מוכנים לאבד שליטה גם על יהודה ושומרון. במקום לפזר את הכנסת ולאפשר את הארכת התקנות - הם מעדיפים לשרוד ולשמור על הכיסא שלהם".

הוא פנה ליו"ר סיעת 'ימינה', "את האמת הזאת עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר הבינו את זה. ניר אורבך, גם אתה הבנת את זה. אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה. אסור לך להיות חלק מהבושה הזאת. הרי כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת - עכשיו הגיע הזמן להשלים את המלאכה".

"המתחיל במצווה אומרים לו גמור!" ולכן אני קורא מכאן לניר אורבך ולחברות וחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין - הגיע הזמן לחזור לימין", סיכם.

ביבי נתניהו ניר אורבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד