ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
על רקע האיומים

שר החוץ של איראן ביטל את נסיעתו לטורקיה

שר החוץ האיראני ביטל את ביקורו המתוכנן בטורקיה, לאחר שהטורקים רצו להראות לו הוכחות שאיראן מתכוונת לפגוע בישראלים בטורקיה, ולהטיח בו את האשמה | מתח בין משמרות המהפכה למשרד החוץ האיראני

שר החוץ של איראן ביטל את נסיעתו לטורקיה
שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדולהיאן צילום: Iran International

מתח בין משרד החוץ האיראני למשמרות המהפכה: משרד החוץ האיראני סובר שניסיון הנקמה של משמרות המהפכה בישראל, פוגעת ביחסים החשובים בין איראן וטורקיה.

שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדולהיאן, היה אמור להגיע לטורקיה אתמול, אך ביקורו בוטל, לאחר שהאיראנים הבינו שהטורקים עומדים להציב בפניהם עובדות וראיות לכך שהם מתכננים לרצוח ישראלים באיסטנבול, כנקמה על חיסולים במשמרות המהפכה המיוחסים לישראל. כך מדווח ערוץ הטלוויזיה Iran International.

עקב כך שר החוץ האיראני ביטל את ביקורו המתוכנן בטורקיה, הנושא גרם למתח בין משמרות המהפכה לבין משרד החוץ האיראני. כזכור, טורקיה הזהירה את הרפובליקה האסלאמית של איראן מפני תקיפת ישראלים בטורקיה, ואמרה שהיא לא מוכנה לאפשר לאיראן להשתמש בשטחה כדי לבצע פעולות טרור נגד מדינות אחרות.

כזכור, בשבוע שעבר המטה לביטחון לאומי (מל"ל) - האגף ללוחמה בטרור: חידד את אזהרת המסע לטורקיה, בעקבות איום ממשי לפגיעה בישראלים על ידי כוח איראני שמבקש לנקום את חיסול בכיריו.

האגף ללוחמה בטרור במטה לביטחון לאומי (מל"ל) פרסם בשבוע שעבר חידוד אזהרת מסע לטורקיה עבור מבקרים ישראלים. מחשש לאיום ממשי על חיי ישראלים. באתר המל"ל הסבירו את האזהרה "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם".

איראן משמרות המהפכה טורקיה ישראלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד