י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"זה עבד"

הנחטף השתולל בנהיגה כדי למשוך תשומת לב השוטרים

מגדל כלבים שהוחזק בשבי ואולץ לנהוג, השתולל והפר בכוונה את חוקי התנועה כדי שהמשטרה תעצור אותו. הוא נעצר על ידי שוטרים שלמעשה חילצו אותו. "זה עבד" נמסר מטעם משרד השריף של מחוז מרטין על תוכניתו

הנחטף השתולל בנהיגה כדי למשוך תשומת לב השוטרים
החשודים עם הנשק צילום: משרד השריף של מחוז מרטין

אדם בפלורידה ארה"ב שנחטף והוחזק כבן ערובה תוך כדי נסיעה, הצליח למשוך תשומת לב של שוטרים כשהפר חוקי תנועה בכוונה. התושב מפורט סנט לוסי, שעובד כמגדל כלבים, חולץ על ידי שוטר סיור בכביש מהיר, "זה עבד" נמסר מטעם משרד השריף של מחוז מרטין על תוכניתו. לפי משרד השריף, הקורבן 'זכה' לביקור בביתו על ידי שלושת חוטפים שהתחזו כמעוניינים לקנות כלבים.

משרד השריף דווח כי האיש התפאר בעסקי גידול הכלבים שלו באינטרנט, מצא את עצמו במאבק על חייו לאחר שנחטף על ידי שלושה שודדים ש"העריצו את פירות הצלחתו", לאחר שנסעו דרך ארוכה אליו הביתה כדי לשדוד אותו.

החוטפים עם הנשק

שם על פי החשד תקפו ושדדו אותו, תוך גניבת כמויות גדולות של מזומן, לפני שחטפו אותו. לאחר יומיים של העברתו בין מספר מקומות כבן ערובה, הגברים הורו לקורבן להסיע אותם דרך מחוז מרטין למקום אחר, כך מסרה המשטרה.

תוך כדי נסיעה, הקורבן הבחין בשוטר סיור בכביש מהיר וביצע בכוונה עבירת תנועה בתקווה שהוא ייעצר, כשהשוטר עצר את הרכב, הקורבן לא הצליח לומר שהוא נחטף על ידי שלושת הגברים שישבו במושב האחורי, ו"היו לו מבט של ייאוש" כשהשוטר רק נתן לו אזהרה.

עם זאת, במקום לנסוע, האיש השתמש ב"תנועת יד" כדי למשוך שוב את תשומת לבו של השוטר, שהורה לקורבן לצאת מהמכונית. הקורבן הודיע ​​לשוטר שהוא נחטף, ולאחר מכן שוטרי סיור לקחו את שלושת החשודים למעצר. המשטרה מצאה ברכב סכינים, אקדחים וסכום כסף רב. שלושת הגברים הואשמו במספר סעיפים כולל חטיפה, נשיאת נשק ללא רישיון, תקיפה וגניבת רכב.

פלורידה שריף חטיפה כלבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד